منتديات كيو ون q8-one  

العودة   منتديات كيو ون q8-one > ۝ المنتـدى الــعـــام ۝ > منتدي الفنون الادبيه > الابداعات الفنيه للاعضاء

 
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #1  
قديم 02-25-2009, 11:33 PM
الصورة الرمزية gogodone
gogodone gogodone غير متواجد حالياً
مشرف الجرافيك
 
تاريخ التسجيل: Jul 2008
الدولة: Estanha
المشاركات: 166
إرسال رسالة عبر MSN إلى gogodone إرسال رسالة عبر Yahoo إلى gogodone إرسال رسالة عبر Skype إلى gogodone
فكره(الماجيك) اسطنهاوى لكن

اسطنهاوى لكن بجد كمان بعانى.
يمكن من الجناين و الريحان.
والموسيقى وصوت الكمان.

مش من حاجة تانى.

وقولت يوم اكيد حهيص.
وانام واقوم والقى بلدنا صبحت باريس.
وف يوم صحيت على فكرة تانية.
قولت لأ "بلدنا دى ".

لألألألأ


"دماغى دى" مفيش فايدة فيها .
وقولت يوم .
هاقطعها وامشى من غير هدوم.
او بعقل تانى.
يمكن اوروبى او امريكانى.
وليه ده كله الصينى احلى ودماغه دى مجننانى
...............................
اسطنهاوى يمكن

بتاريخ مجيد

عمال اقول
عليه واعيد

قالوا ايه بنينا مثلثات
العفو دول كانوا اهرمات

معلشى اصلى فى الهندسة
ضعيف حببتين
وكل سنة
حتى مش قادر
اطلع بمادتين

وادى مرجع اهه
طويل عريض
عمال اقول عليه و ذيد
ونفسى افهم كلمتين

ياخونا فوقوا حببتين
تعلمنا محتاج شويتين

فرفشه

__________________



رد مع اقتباس
 

الكلمات الدلالية (Tags)
اسطنهاوى

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع


الساعة الآن 06:45 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir