منتديات كيو ون q8-one  

العودة   منتديات كيو ون q8-one > ۝ المنتـدى الــعـــام ۝ > اضحك من قلبك

 
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #1  
قديم 03-14-2008, 11:52 PM
night_fox night_fox غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Mar 2008
المشاركات: 1,310
اضحك(الماجيك) (اللمبى)مع(اسامه منير)فى انا والبطيخ وهواك

اهلا بيكم في يوم جديد مليان بالحب.وحلقتنا النهارده بتتكلم عن التجارب

العاطفيه.وناخد اول اتصال ونقول الو

الو...الووو(اسامه من جواه:رد اشوف فيك 6 شهور)

اها يظهر الخط قطع.

المتصل:انت مين ياض.

اسامه:حضرتك برنامج نجوم اف ام.

اللمبي:ايه ده كل ده اسم.مش عارفاك ياض.

اسامه:انت عالهوا.

اللمبي:لا اللمبي.

اسامه:ايوه بس انت عالهوا دلوقتي.

اللمبي:ياعم انا اللمبي من زمان ودلوقتي وكل وقت.انا اللمبي.يعني اغني اغنياء الماجيك قصدي المنطقه.يعني 7 فدادين اجرام.


اسامه:هو حضرتك بتشتغل ايه؟

اللمبي:مش فاضي بس طلعت عربيه كبده ابويا وطازه ولسه طالعه من بطن الحيوان سعادتك.

اسامه:كنا بنتكلم عن التجارب العاطفيه.

اللمبي:يلا مش مهم.

اسامه:لا بسال حضرتك ليك تجارب عاطفيه.

اللمبي:نوسه.ربنا يمسيها بالخير.

اسامه:ونوسه دي بنت حضرتك.

اللمبي:لا دي الموزه بتاعتي.بس مشيت مع واد من شباب اليومين دول.اللي بيشيلو الموبايل.مسيري اجيب خط واجيلك يا نوسه.دانا عملتلها قصيده جامده .

اسامه:نسمع حاجه منها.

اللمبي:انتي يا بت.الحب الحب.الشوق الشوق.بلوبيف بلوبيف.تكييف تكييف.ول ياول.وز يا وز.حلو يا حلو.من طرف اخوكي اللمبي.

اسامه:يظهر الخط قطع او( اسامه جاله شلل نصفي او كلي).

ناخد اتصال تاني.الو

المتصل:الو مساء الخير.

اسامه:مساء النور.

المتصل:ممكن اكلم حاج علي.

اسامه:لا النمره غلط.

المتصل:طب شكرا اوي.

وناخد اتصال اخير ونجول الوو.الووو

المتصل:علو.

اسامه:نتعرف بيكي.

المتصل:فتكات.

اسامه:حضرتك برنامج زفت نجوم زفت.نتعرف بيكي.

فتكات:انا بسمعك في الراديو .انا فتكات من كفر قلمه في طوخ مركز ولاد ابو وائل.

اسامه:حضرتك متجوزه.
فتكات:انا جوزي هريدي من اعيان البلد عنده 70 فدان و6 ابراج.

اسامه:ابراج ايه حضرتك.

فتكات:ابراج حمام.

اسامه:اه الخط يظهر قطع ومش هشتغل الشغلانه دي تاني حررررررررام الرحمه حلوه.

كان معاكم اسامة منير علي نجوم اف ام مزيكا علي كيف كيفك
في انا و البطيخ و هواك من 12 لـ 2
بشكر كل اللي كلمنا و اللي بتعت ا س ام اس
مع انا و البطيخ و هواك استنوتا يوم الحد في نفس الميعاد قبل ساعتين من دلوقتي علي نجوم اف ام 100.6
مزيكا علي كيف كيفك

برعاية



ان تاتش
و ماكدونالدز
و مؤمن
و اريال و تايد
خديجه جمال مبارك
سوزان
و كنتاكي
و مصنع كوبايات ام سمير
و كراسة الاول
سلاح التلميذ
سوق الخضار في السبتيه
مصنع كريمات ام وائل
كوافير ام ابراهيم للسيدات و قسم خاص للمحجبات
مزرعة دواجن ابو احمد لتسمين العجول
النادي الاهلي و الزمالك
اديداس و بوما و نيكي و لوتو و امبروو
اميجو كوتشي بينور
امريكانا الجودة
لانشون حلواني الإخوان
مجلس الشعب
سمنة الهانم
حديد عز
__________________
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

Do You Fear
Death

التعديل الأخير تم بواسطة Silver ; 11-18-2008 الساعة 08:53 PM
رد مع اقتباس
 

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
حصريا [اسامه منير] وبرنامج [انا والنجوم وهواك] متجدد بأستمرار (ارجو التثبيت) كونان عالم ادم 4 01-31-2010 11:11 AM
اساله تحرج مووووووووووت lost love سلة المحذوفات 16 01-05-2010 12:57 PM
بحثت عنها هنا وهناك THE STAR منتدي الفنون الادبيه 7 12-12-2009 06:29 AM
انا والفسيخ وهواك salma المنتدى العام 6 10-11-2008 11:38 AM
حلمي: أجلس مع حمزة اليوم.. وهناك فجوة بينه وبين الجمهور هيمة فرج صدى الملاعب العربيه والعالميه 1 03-07-2008 11:20 AM


الساعة الآن 01:26 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir