![]() |
|
#10
|
|||
|
|||
|
تسلم ايدك
![]() والتوقيع ![]() بس انا عاوز منك الشغل الجامد يعني مثلا توقيعات ناطقه ودروس للسويش ماكس وكيفيه عمل توقيع بيه وكده يعني ودروس وشرح مثلا للفوتوشوب او للفوتو بوص برو شكلي تئلت عليكي يلا مستنيه ايه انا منتظر ردك ![]() اوكـــي ![]() |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| مطلوب اعضاء لفريق التنشيط | THE KING | المنتدى العام | 68 | 08-11-2009 10:30 PM |
| اهداء لمنتدى الماجيك | tafa | منتدى الصوتيات والمرئيات الإسلامية | 9 | 05-23-2009 05:59 AM |
| اهداء اخر لمنتدى الماجيك | tafa | صدى الملاعب العربيه والعالميه | 5 | 02-02-2009 02:44 AM |
| صور لفريق ال dx على الماجيك | Captain_H | الرياضه الاخرى | 3 | 11-30-2008 11:07 AM |
| توقيع + بانرات عدد(2) ..إهداء لفريق عمل منتدى الماجيك | sahe2006 | الصـــور ومقاطع الفيديو | 0 | 04-25-2008 12:09 PM |