![]() |
|
#5
|
|||
|
|||
|
انا ليا رأي مختلف لاني مكنتش في الفصل
الكمبيوتر يجمع بين المذكر والمؤنث لاجتماع كل هذه الصفات فيه وفيه رأي بعيد شويه ومش ممكن يتعلق بيه ان الكمبيوتر جــــــــــمـــــــــــــ اد ![]() |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| هل الكمبيوتر مذكر ام مؤنث ؟؟؟؟ | THE KING | المنتدى العام | 9 | 09-14-2008 10:11 AM |
| خدمات جامده مووت حصريا | etoeto | سلة المحذوفات | 2 | 03-29-2008 09:20 AM |
| خدمات جامده مووت حصريا | etoeto | سلة المحذوفات | 1 | 03-29-2008 09:20 AM |
| خدمات جامده مووت حصريا | etoeto | سلة المحذوفات | 2 | 03-29-2008 08:29 AM |
| خدمات جامده مووت حصريا | etoeto | سلة المحذوفات | 0 | 03-29-2008 05:57 AM |