![]() |
|
#2
|
||||
|
||||
|
ولا يهمك
لو كل خطوة بحزن وقابلت فى كل حب غدر وقسوة وخداع فى الناس ملقتش حظك اوعى الاحزان تهزك وتسلم للضياع .......... تسلم ايدك يامان تقبل مني جزيل الشكر والاحترام تقبل مني مروري
__________________
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] اعتذر عن قلة دخولي بسبب قبول فترة الامتحانات [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| يهمك |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| يهمك في إيه أموت واللا أعيش !!! | karmen | منتدي الفنون الادبيه | 17 | 12-18-2009 07:21 AM |
| عاوزه خطيبك ينتحر إتفضلى يا ستى ولا يهمك | karmen | اضحك من قلبك | 13 | 09-05-2009 12:53 PM |
| أخوكى قارفك .......ولا يهمك | karmen | اضحك من قلبك | 14 | 09-05-2009 12:34 PM |
| يهمك ماضيه في ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ | تقوى الروح | عالم ادم | 2 | 07-01-2009 02:01 PM |
| ( لمن يحمل من rapidshare ) هذا الموضوع يهمك!!! | sha3lan | منتدي البرامج العامه | 2 | 04-01-2008 10:26 AM |