![]() |
|
#1
|
|||
|
|||
|
المدير والسكرتيرة مدير الشركه قال للسكرتيره عندنا انا و انتي رحلةعمل اسبوع رتبي امورك السكرتيره اتصلت على زوجها قالتله: عندي رحلةمع مديري اسبوع انت دبر امورك الزوج اتصل على عشيقته قال لها : زوجتي بتسافر اسبوع خلينا الاسبوع مع بعض العشيقه تعمل مربية لـ ولد صغيراتصلت قالت له :انا عندي شغل اسبوع كامل مابقدر اجيك الولد الصغيراتصل بجده قاله : جدو المربيه عندها شغل اسبوع كامل مش هتيجي خلينا كل يوم نروح مكان ونغير جو الجد- طلع نفسه هو مدير الشركه - اتصل على السكرتيره قالها: الغى الاجتماع لاني مشغول مع حفيدي السكرتيره اتصلت على زوجها قالت له : انلغت الرحلة و راجعه للبيت الزوج اتصل على عشيقته قال لها: زوجتي مش هتسافر مقدرش اشوفك العشيقه اتصلت على الولد الصغير قالت له : لا خلاص مافي عندي شغل وراح اجيك الولد اتصل على جده قال له : لا جدو ....المربيه جاية خد راحتك الجد رجع اتصل على سكرتيرته قالها حضرى نفسك لازم نسافر للاجتماع |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| 1.2.3... انت المدير | radwan | اللعـــب | 129 | 08-31-2010 07:47 AM |
| على كرسي المدير | GHOST | المنتدى العام | 58 | 10-21-2009 12:29 AM |
| طلب من الاخ المدير | * بنـت الاسـلام * | منتدي الشكاوى والاقتراحات | 2 | 11-26-2008 05:04 PM |
| اخي المدير | * بنـت الاسـلام * | منتدي الشكاوى والاقتراحات | 16 | 09-13-2008 12:07 PM |
| مهم جدا للأعضاء وخصوصا المدير... | sha3lan | منتدي تطوير المواقع والمنتديات | 6 | 09-03-2008 12:37 PM |