![]() |
|
#1
|
|||
|
|||
|
بصوا بقا انا عايز اعرف رايكم في الموضوع ده
الي بدا يزيد ويزيد الواحد مننا بيخرج ويستغرب من ما يحدث من جميع الشباب هذه الايام وهي موضة تسقيط البنطلون انا مش ضد مواكبة العصر والاهتمام بالموضه ولكن بحدود يعني انا لا انكر انني نوعا ما اتماشا مع الموضى ولكن بحدود لا تقلل من شاني ولكن ما نراه الان اصبح اصعب من اللازم يعني الشاب بعد كده وهو نازل يبقي يشوف ايه الي هيلبسه تحت البنطلون اولا وبعدين البنطلون ثانيا هههههههههههه يعني بالمختصر المزيد عايز اعرف رايكم في الحوار ده وانا عايز اقول ان مش الشباب بس هما اللى بقوا يسقطوا البطلونات لا دى المصيبة الاكبر ان البنات كمان بقت بتعمل كده وطبعا الموضى دي ناتجه عن التقليد مش اكثر اصبحنا نحن العرب شعب ال copy -paste تماما !!!!!!! وربنا يستر علينا في المستقبل ![]() اقتباس:
![]() ملاحظه :: فى الولايات المتحده الأمريكه الشاذون جنسياً مميزون بتسقيط البنطلون شوف نفسك لو انت منهم سقط بنطلونك مستني الردود التعديل الأخير تم بواسطة Silver ; 02-01-2010 الساعة 07:00 AM |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| الحق بنطلونك قبل ما يقع ....................... | vindiesel | سلة المحذوفات | 1 | 02-01-2010 07:08 AM |
| ارفع صورك مدي الحياه على افضل موقع رفع | admin | منتدي شروحات البرامج | 12 | 01-05-2010 05:31 AM |
| ارفع عدد زوار موقعك بشكل رهيب | wushuman2020 | منتدي تطوير المواقع والمنتديات | 2 | 06-09-2009 07:53 PM |
| ارفع راسكـ انت .. صيني .. | الماجيك | اضحك من قلبك | 3 | 05-03-2009 01:07 AM |
| لماذا سميت مصر ام االدنيا | sha3lan | المنتدى العام | 7 | 09-02-2008 02:38 AM |