ميرسي ليكي كتير يا كالرمن عالثقة دي
بس فعلا انا مش قدها لان معلوماتي الرياضية والسياسية
تحت الصفر
وعامة انا بس كنت عايزة اقول حاجة ( ياريت قبل ما تدبسوا العضو اللي جاي تقولي ليه عالموضوع الاول كده في السكرتة ) علشان ميبقاش فيها احلراج لا ليكي ولا ليه
ومتشكرة كمان مرة عالثقة دي ويارب اكون قدها في حاجة تانية ان شاء الله
__________________
(*)المفكره :-"الماجيكاويه(*)
ليلجأ العاصي إلى حرم الإنابة ...
وليطرق بالأسحار باب الإجابة ...
ما صدق صادق و رد ...
ولا أتى الباب[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] مخلصا و صد
|