![]() |
|
#12
|
||||
|
||||
|
أمنيتي:::...................
أشوف بلدي (مصر) بأحسن حال ,اشوف المسلمين كلهم عايشين ف سلام وحب وأتمنى ان الحياة تبقى أحسن من كدة شوية....وأتمنى أن يهديني الله إلى الصواب..وبتمنى الرحمة لخالتي إعتذار:::................... أولا لأمي لأني زعلتها كتير أوي.....وهي عمرها ما زعلتني ثانيا لخالتي اللي كنت مقصر في زيارتها وهي عايشة
__________________
3 3 3 3 3 3 3 3 3 3أيلول lost love <:-P<:-P<:-P<:-P<:-P<:-P<:-P<:-P %-(%-(%-(%-(%-(%-(
|
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| هابي |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| هابي بسبس تو يوووووو | manolly | منتدى الترحيب والاهداءات | 4 | 03-02-2010 06:57 AM |
| هابى بسبس عموووووووووورة | manolly | منتدى الترحيب والاهداءات | 7 | 01-09-2010 10:37 PM |
| هابي نيو يير | GHOST | الصـــور ومقاطع الفيديو | 4 | 12-31-2009 12:17 PM |