منتديات كيو ون q8-one  

العودة   منتديات كيو ون q8-one > ۝ المنتـدى الــعـــام ۝ > المنتدى العام

 
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #12  
قديم 12-20-2009, 09:05 AM
ALSKA ALSKA غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Dec 2009
المشاركات: 16
افتراضي

أولا أنا آسف جدا جدا جدا جدا جدا على التأخير ده

أنا شكلي عطلت الموضوع أان أسف يا جماعه


ونرجع تاني لنشاطنا


أحنا مين : مجموعه "Alaska" مجموعه منظمه على أعلى مستوى

بنفكر بشكل منطقي وسليم وعلمي محدد معظمنا متعملين وعلى مستوى كبير جدا


يعني فينا ناس مخلصه لحد 2 و3 أعدادي كمان


كان أسمنا قبل كده "الشطيف والنشره " بس جينا نعملها نشيد ممزجتش معايا على الربابا"معانا ناس موسيقين برده "


وبعد كده سمينا نفسنا " السميط والقشطه " بس معرفتش اعملها علم كويس يليق بيها


وفي الاخر جه الكبير بتاعنا وسمانا



^^^^ التغيير والهجره ^^^^

=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))


المهم يلا بقى مستني المواضيع الي هرد عليها



رد مع اقتباس
 

الكلمات الدلالية (Tags)
.....عشان, الأوامر, تجري, تنفذ, حضرتك, إتفضل, إدخل, وبعدين

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
إدخل قول اللي بعدك لونه إيه؟؟!! karmen اللعـــب 129 08-25-2010 06:55 AM
لو ليك جواز سفر أو ملكش إدخل شوف باسبورك بإسمك هنا karmen الصـــور ومقاطع الفيديو 5 10-01-2009 01:52 PM
إذا أردت معرفة سر بغبغ إدخل.............. karmen اضحك من قلبك 15 09-06-2009 04:07 AM
بالك طويل واللا بتتعصب بسرعه؟؟ إدخل شوف !!!! karmen سلة المحذوفات 1 08-18-2009 12:50 AM
أعرفي عريسك بدري بدري تقوى الروح اضحك من قلبك 16 08-03-2009 10:47 PM


الساعة الآن 04:33 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir