ههههههههه
من اولها كده يا بيكو دا احنا اصحاب يا راجل بس انت عجبتنى اوى فى النقد بتاعك ده ( بتنقد بطريقه ظريفه اوى ) انت عارف لو انت مش صاحبى كنت اتفرج على الرد اللى كنت هكتبه شرفتينى يا بيكوووووووووووو
هههههههههههه
ماشى يا عم احمد
ويشرفنى انك تكون صاحبى يا حضرة الظابط ههههههههههههه.