![]() |
|
#7
|
|||
|
|||
|
اقتباس:
ركز شويه يا حماده انا مش كل مره هقعد اقولك ده عمرو مصطفى يا سيدي هو مش واضح خالص انها اغاني اوكى عالعموم المره الجايه هبقى اعرفكم |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| أنساه, اللى, تيجي, بيننا, يمنع, نرجع, وإيه |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| هل دموع الحب اقوى!!!!!!!! ام دموع الفراق!!!!!!!!!1 | bosbos love | منتدي الفنون الادبيه | 4 | 03-11-2010 07:56 AM |
| هل دموع الحب اقوى ام دموع الفراق؟ | bosbos love | منتدي الفنون الادبيه | 5 | 01-30-2010 05:06 AM |
| أنشودة للجوال بيدي نار بيدي نور | حسون سبعين | دنيا الجوال | 0 | 11-26-2009 06:24 PM |
| إيه الفرق بيننا وبينهم؟؟!! | karmen | المنتدى العام | 10 | 09-28-2009 12:47 PM |
| الفرق بيننا وبينهم 00000نقطة | tafa | المنتدى العام | 1 | 02-16-2009 04:46 AM |