![]() |
|
#1
|
||||
|
||||
|
الرجل والمرأه في العصور الثلاثة أمس
![]() اليــــوم ![]() وغـــــداً ![]() لاتزعلون هذا بس بعض الحقائق الخافية للمتزوجين اين التعليق
تحياتى |
|
#2
|
||||
|
||||
|
ههههههههههههههههههههههههه هه
يا خوفى يا بلابل ............ واحنا لسه ياعم على البر مشكور يا بلابل
__________________
رأيت الهَم في الدنيا كثير ... وأكثره يـكون مــن النساء فلا تأمن لأنثي قــط يوما ... ولوهبطت عليك من السماء ![]() |
|
#3
|
|||
|
|||
|
هههههههههههه
بين وبينك على حسب شخصية الرجل |
|
#4
|
|||
|
|||
|
شكرا بلابل ........ولكن لا تنظر للدنيا هكذا ...... لان يوم لك ويـــــــــــــــــــــــ ـــــــوم عليهم
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
شكـــــــــــــرا لكن هذه هي الحقيقة
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
:a (121):شكــــرا
|
|
#7
|
|||
|
|||
|
ههههههههههه
والله هو ممكن يحصل فى حاجه واحده بس لو الرجاله خلصت من العالم .. ساعتها بقى يتصرفو بس ياريت نكون كلنا مع بعض ومحدش يرعب التانى نبقى متفاهمين لا انا اخوفها ولا هى تخوفنى .. نبقى حلوين مع بعض وشكرا على موضوعك الجميل |
|
#8
|
||||
|
||||
|
ههههههههههههههههههههههههه ههههه
الله عليك يابلابل بصراحه الصور رايقه |
|
#9
|
||||
|
||||
|
شكرا على مروركم العطر الذى عطر صفحات موضوعى
مشكوووووووووووووووووووووو ووووووووووووووووووووورين |
|
#10
|
|||
|
|||
|
على فكره انتوا ظالمين البنات مفتكرش ده بيحصل من البنات اللى متجوزين حديثا لأن الموضوع ده قدم ودلوقتى بقى كل واحد بيحترم التانى وبعدين حسب شخصيه الزوج. عالعموم ميرسى يا بلابل على الموضوع ده بجد الصور جميله
|
![]() |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| الأخوة الثلاثة والمال الحرام ( قصة أبطالها أعضاء المنتدى ( 2 ) eima ) . | eima | الابداعات الفنيه للاعضاء | 37 | 07-20-2018 11:30 AM |
| الوزراء الثلاثة -قصة قصيرة رائعة جدا | مس همس | منتدى نور الإيمان | 3 | 03-15-2010 06:27 AM |
| الحياة وأبوابها الثلاثة | دبدوباية | المنتدى العام | 7 | 03-08-2010 08:45 AM |
| مقارنه بين الموبايل والمرأه | لؤلؤة البحر | عالم حواء | 12 | 10-13-2009 07:09 PM |
| شارك برأيك: ما الأفضل من بين السيناريوهات الثلاثة لتعيين خليفة جوزيه؟ | night_fox | صدى الملاعب العربيه والعالميه | 3 | 05-14-2009 05:09 PM |