![]() |
|
#11
|
|||
|
|||
|
شكرا لإهتمامكم بي أنا بقترح إقتراح.............
هو أن نعمل دردشة لمنتدى الماجيك وشكرا........
__________________
قــرآن ربـــي.... حــيــات قــلــبــي .... شــفاء صــدري ونــور دربــي |
|
#12
|
||||
|
||||
|
اقتباس:
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] (
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] ... [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل])
__________________
رأيت الهَم في الدنيا كثير ... وأكثره يـكون مــن النساء فلا تأمن لأنثي قــط يوما ... ولوهبطت عليك من السماء ![]() |
|
#13
|
|||
|
|||
|
شكرا لاهتمامك مافيش مشاكل
|
|
#14
|
|||
|
|||
|
ياريت مش اى حد عايز حاجة لازم يسجل لان دى حاجة رخمة موت يعنى ممكن نخللى التحميل free مجانا عادى يعنى ومــــــــــــيرســــــــ ـــى اووووووووووووى dede elcooool ضيفة من غير تسجيل مـــــــــيرســـــــــــي
|
|
#15
|
|||
|
|||
|
حياك الله اخى العزيز
|
|
#16
|
||||
|
||||
|
شاكرين لحسن تعاونك
وسعداء لإنضمامك معنا ونتنمنى أن نرى مشاركاتك ولو واجهتك أى مشكلة فى المنتدى نحن موجودين فى خدمتك جزاك الله كل خير والله المستعان
__________________
رأيت الهَم في الدنيا كثير ... وأكثره يـكون مــن النساء فلا تأمن لأنثي قــط يوما ... ولوهبطت عليك من السماء ![]() |
|
#17
|
||||
|
||||
|
اقتباس:
فى البداية أرحب بكى يا dede elcooool
وجارى النظر فى اقتراحك ،،، بس إحنا بنعمل كده حفاظاً للحقوق يعنى لو معملناش كده كتير مش هيدخلوا يردوا ولو حتى بكلمة شكر ... تقديراً لكاتب الموضوع كلمة شكر دى بترفع من معنوياته وتشجعه أن يستمر كمان وكمان وأظن أن ده أبسط حقوقنا وإحنا هنا عاملين قسم مفتوح لللزوار يعنى لو تقدم زائر بعمل موضوع لطلبه مش هنتأخر عليه وهنعطيه الروابط وهتتناقش الإدارة فى موضوع إظهار الروابط مشكورة على اقتراحك وتعاونك معانا واتمنى ان اراكى عضوة مشاركة معنا جزاكى الله خيراً ... والله المستعان
__________________
رأيت الهَم في الدنيا كثير ... وأكثره يـكون مــن النساء فلا تأمن لأنثي قــط يوما ... ولوهبطت عليك من السماء ![]() |
|
#18
|
||||
|
||||
|
وحياك أخى الكريم
تشرفنا بتسجيلك معنا ونتمنى أن نراك ثانية فى المنتدى ولو إحتجت لأى شئ ... فى خدمتك كل عام وانت بخير بارك الله فيك والله الموفق
__________________
رأيت الهَم في الدنيا كثير ... وأكثره يـكون مــن النساء فلا تأمن لأنثي قــط يوما ... ولوهبطت عليك من السماء ![]() |
|
#19
|
|||
|
|||
|
جزاك الله خيرا
|
|
#20
|
|||
|
|||
|
انا عاوز انتشر منتدايا فى جوجل
|
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| admin, مشكله, المنتدي, تواجهك |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| لكل من يواجهه مشكله فى المنتدى 2010 يا [you] | admin | منتدي الزوار والاعضاء الجدد | 8 | 11-18-2011 02:51 AM |
| مشكله فــ الدخول | REAM | منتدي الزوار والاعضاء الجدد | 8 | 07-10-2010 02:22 AM |
| مشكله فــ الدخول | REAM | منتدي الشكاوى والاقتراحات | 1 | 07-10-2010 01:25 AM |
| عندي مشكله حد يحلهالي بقى | karmen | منتدي الشكاوى والاقتراحات | 6 | 01-30-2010 07:14 AM |
| كيفيه حل مشكله اللغه فى المنتدى اهداء الى الغالى بلابل | admin | منتدي الزوار والاعضاء الجدد | 7 | 11-23-2009 06:41 AM |