![]() |
|
#21
|
||||
|
||||
|
ومتنسيش تجيبى الشاى والسكر وشمعه نعمل عليها الشاى
ويا ريت المجّات ومش هنكلفك حاجة الميه موجوده الحمد لله |
|
#22
|
|||
|
|||
|
أكيد طبعا أمال ايه
وبالذات الشمعه اللى هنعمل عليها الشاى |
|
#23
|
||||
|
||||
|
أه طبعا
ومتقلقيش من الباقى زى ما قولتلك الميه موجوده |
|
#24
|
|||
|
|||
|
انك ترد علي الموضع بكلمة شكرا دا شيء جميل لاكن الاجمل ان الواحد يعلق تعليق محترم
__________________
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
|
#25
|
||||
|
||||
|
طب والله انت انسان محترم
__________________
![]() على جنب كدا ~~ ~~~~~~~~~~~~~~~~ سأعود كما كنت عندما يعود أصدقائى ومن قبلهم المنتدى واللي ما يفهمش بالاشارة الكلام معاه خسارة |
|
#26
|
|||
|
|||
|
شكرا يا باشا جدا
__________________
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
![]() |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| 1=5 تعالوا اعرفوا ازاى | دبدوباية | سلة المحذوفات | 0 | 01-25-2010 07:49 AM |
| ازاي تعلي دماغك؟ | أشلاء قلب | المنتدى العام | 9 | 01-08-2010 09:54 AM |
| ازاي تعرف انك في فرح مصريي | THE STAR | عالم ادم | 8 | 12-04-2009 12:54 PM |
| عايز اعرف ازاى | البرنس الوحدانى | منتدي الزوار والاعضاء الجدد | 3 | 06-04-2009 11:51 PM |
| ازاى تبقى اشطر عضو ***ههه*** | sha3lan | المنتدى العام | 1 | 03-12-2008 05:43 AM |