![]() |
|
#11
|
||||
|
||||
|
هههههههههههههههههههه
اكيد طبعا مش هتوصل لدرجة العياط بس انا عن نفسي هزعل اوى خصوصا لو كانت جديدة ههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههه
__________________
![]() ![]() ![]()
|
|
#12
|
|||
|
|||
|
هتكسف اوى اوى ومش هكمل مشوارى
|
|
#13
|
||||
|
||||
|
ده اللى ربنا قدرك عليه يا هيمة
هتتكسف ده بدل ماترمى التانية واللى يلاقيها يلاقى الاتنين يستفاد بيهم او حتى تنزل تدور على اللى وقعت هههههههههههههههههههه وجهات نظر باردو
__________________
![]() ![]() ![]()
|
|
#14
|
|||
|
|||
|
حقيقي موضوع هادف وانا شخصيا استفدت منه فكثيرا ما نبكي علي ما فاتنا او ضاع منا
دون ان نفكر بموضوعية:x شكرا لكي انك بموضوعك هذا تحثينا علي التفاؤل:-bd
__________________
@};-الوحدة ظرف طاريء الوحدة دي احساس بايدينا نمحي وجودها ونحس بكل الناس@};- |
|
#15
|
||||
|
||||
|
ههههههههههههههههههههه
والله يا مانوللى كلامك مظبوط أنا على فكرة كل ما يقابلنى فردة أقول يا ترى فين الفردة التانية ؟!! أنا بكلم بجد فعلاً ،،، ما هو الاتنين لو اتوجدوا هتبقى كده الاستفادة انما فردة واحدة ملهاش لزمة خالص وده يعلمنا أننا منزعلش على حاجة ضاعت مننا وكل حاجة مكتوية وليها قدرها تسلمى يا مانوللى
__________________
رأيت الهَم في الدنيا كثير ... وأكثره يـكون مــن النساء فلا تأمن لأنثي قــط يوما ... ولوهبطت عليك من السماء ![]() |
|
#16
|
||||
|
||||
|
والله يمنولى من قبل ما اقراء الموضوع وانا قلت هخلع التانية اصل مش معقول امشى فردة وفردة وكمان كدة هلفت الانتباة اكتر فامشى من غير احسن وتصرف غاندى فيه نظرة حكيمة جدا
وشكر خاص على الموضوع يمنولى
|
|
#17
|
||||
|
||||
|
جميلة جداً
بس مش لدرجة ان احنا نعيط بس ممكن نضايق ونعمل أى حاجة لأن ممكن تكون الجزمة دى مثلاً ليها ذكريات ههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه هههه تسلم ايدك
__________________
عدم ردك على الموضوع لايعنى ضعفه ابدا.. بل يعكس ضعف شخصيتك. برجاء تقدير صاحب الموضوع ولو بابتسامه.. [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] No God but God 3mar هتروح يمين هتروح شمال ميسى هو الفنان
|
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| بالاخرى؟؟؟؟؟؟؟, تفعل, حذاء, سقطت, فماذا, فردة |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| واحدة سقطت فى ثانوى شوفى عملت ايه | hadeer | اضحك من قلبك | 10 | 04-20-2010 10:36 PM |
| حذاء عالي بدون كعب | lost love | عالم حواء | 10 | 01-27-2010 07:34 PM |
| نجوم تساقطت فماذا أمسكت؟؟ | لمحه حب | المنتدى العام | 9 | 01-15-2010 08:42 AM |
| هل ترغب في حذاء رياضي اقتنيه الان !!! | Silver | الصـــور ومقاطع الفيديو | 4 | 07-11-2009 08:30 AM |
| سيارة على شكل حذاء | admin | سلة المحذوفات | 0 | 09-02-2008 07:41 AM |