![]() |
|
#1
|
|||
|
|||
|
السلام عليكم اليوم عيد ميلاد صديقنا وأخونا الغالي هيمة يالا يا جماعه نحتفل بعيد ميلاده وكل سنه وانت طيب يا هيمة وعقبال 10000000000000000سنه (يالا حالا بالا حيوا ابو الفصاد هيكون عيد ميلاده الليله أجمل الأعياد فليحيا أبو الفصاااااااااااااااااااد هــــــــــــــــــــــــ ـ) ![]() ![]() ![]()
__________________
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
|
#2
|
||||
|
||||
|
عيد ميلاد سعيد
وعقبال مليون سنه ويارب نشوفك السنه الجاى احسن واحسن وعقبال الشهاده الكبيره وكمان العروسه ![]()
|
|
#3
|
||||
|
||||
![]() :a (126)::a (133)::a (130)::a (126):كل سنه وانت سالم يا هيمة عقبال ال 989825252522 سنه يا رب :a (126)::a (133)::a (130)::a (126): :a (107):وبتمنالك كل الخير والسعاده والنجاح والتقدم بحياتك يا رب :a (107):
__________________
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] صياماً مقبولا وافطاراً شهياً
التعديل الأخير تم بواسطة -=(Lonley Girl)=- ; 08-29-2008 الساعة 07:31 AM |
|
#4
|
||||
|
||||
|
انهرده عيد ميلاد مشرفنا الغالي: هيمة فرج يا نهر أبيض كان نفسي أوي انا اللي اعملك التهنئه دي بس مش مشكله اللي سبق كل النبأ وملاك اخت فاضلة وصحبة واجب كل سنه وانت طيب ويارب تفضل ديما على طول بصحه جيده وعلى أفضل صحه وأهنئ بال ويارب السنه دي تكون سنه سعيده عليك وتحقق كل اللي تتمناة ودول شوية هداية على قدى كدة يارب يعجبوك ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
#5
|
||||
|
||||
|
وكمان منستش الحاجة الساقعة ![]() وكمان الشوكولاتة ،،،، ![]() والآيس كريم علشان الحبايب ... ![]() ![]()
__________________
رأيت الهَم في الدنيا كثير ... وأكثره يـكون مــن النساء فلا تأمن لأنثي قــط يوما ... ولوهبطت عليك من السماء ![]() |
|
#6
|
|||
|
|||
|
كل سنة وانت طيب ومن قلبى قريب:a (126):
التعديل الأخير تم بواسطة مؤمن محمد مؤمن ; 08-30-2008 الساعة 10:02 AM |
|
#7
|
||||
|
||||
|
كل سنة وانت طيب ياهيمة وعقبال يارب ميت سنة
__________________
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] اعتذر عن قلة دخولي بسبب قبول فترة الامتحانات [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
|
#8
|
|||
|
|||
|
والله انا أسف انا ملقتلكش طرطه جبتلك جاتوه .. وصندوق حاجه سقعه
![]() ![]() كل سنه وانت طيب .. |
|
#9
|
|||
|
|||
|
شكرا لكل من شارك بالتهنئة وعقبال الجميع
مكنتش اعرف انى غالى عليكوا اوى كدا تقبلوا تحياتى |
|
#10
|
|||
|
|||
|
رمضان مبارك وكل سنه وانتم طيبين إلى اخوي هيمه اتمنا لك عمرا مديدا وتعيش سعيدا
وإلى كل اعضاء المنتدى الكرام في رأي للمسلمين عيدين احتفل بهيما واعايد الكل أما اعياد الميلاد فهي محرمه ولذالك اعايدك وابارك لك بحلول شهر الخير رمضان |
![]() |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| عيد ميلاد سعيد Mr.Xprt | admin | منتدى الترحيب والاهداءات | 4 | 04-25-2010 09:45 AM |
| عيد ميلاد سعيد أشلاء قلب وبندقه | karmen | منتدى الترحيب والاهداءات | 7 | 01-21-2010 12:43 AM |
| عيد ميلاد سعيد تقوى | نسيم الروح | منتدى الترحيب والاهداءات | 18 | 07-14-2009 02:02 AM |
| عيد ميلاد سعيد يا Mr.Xprt | admin | منتدى الترحيب والاهداءات | 6 | 05-04-2009 12:12 PM |
| فلنبارك لــ هيمة فرج على الالفية الاولى ... الكل يهنى | Silver | منتدى الترحيب والاهداءات | 17 | 09-22-2008 12:23 AM |