![]() |
|
#11
|
|||
|
|||
|
ماشى اتغر براحتك
انت مفكر محش ادك ولا ايه انا موجودة بردوا انا بصراحة اصلا كنت هقول (4) شخص بسيط جدا وعادى مفيش احلى من البساطة بس انت غلبتنا كلنا يلا
__________________
[SIGPIC][/SIGPIC] |
|
#12
|
|||
|
|||
|
لالالا
تؤتؤتؤ نونونو الكلام ده من ورا قلبك .. طاوعيني واختارى ملك عادل وانتى تكسبي دنيتك وأخرتك |
|
#13
|
|||
|
|||
|
ماشى يا كنج خلينا وراك
ملك عادل
__________________
[SIGPIC][/SIGPIC] |
![]() |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| ايهما صعب...؟ولماذا...؟ | lost love | المنتدى العام | 0 | 07-30-2010 11:19 AM |
| اي جملة ستختار / ي ؟ بصراحه .. | lost love | المنتدى العام | 19 | 05-09-2010 10:29 PM |
| شخصيات وكلمات | دبدوباية | المنتدى العام | 3 | 12-19-2009 10:29 AM |
| امتى نزلت اغلى دمعة في حياتك؟؟ ولماذا ؟؟ | ملاك الروح | عالم ادم | 15 | 07-17-2009 10:00 PM |
| كل شخصيات العالم فى صورة واحدة | Silver | الصـــور ومقاطع الفيديو | 9 | 11-19-2008 01:48 AM |