![]() |
|
#11
|
|||
|
|||
|
انا عن نفسي اسمى ابراهيم فعادى شغال معاها
|
|
#12
|
||||
|
||||
|
هههههههههه
حلوه ياهيما بس ايه اللى انتم بتقولوه ده دا هيطلق علطول دون نقاش اساسا يغلط فاسمى يعنى يعرف بنت غيرى ياخرابى دى كانت ليلته بدال ماتبقى نوم هتبقى اسوده عليه وعليها
__________________
![]() "... ظـ ل ـم الدنـ ي ـا..." "...الظـ ل ـم مالـــــي الدنـ ي ـا..." والعـدل مالوش مكــــان الـ ن ـاس كلهــــا خايـ ن ـة والانســان مبقاش إنســان ظـ ل ـم النــاس للـ ن ــاس عـــــدى حدوده خــلاص لابقـى فيه إخـــــــلاص "ولا بقـــــىفيه أمــــــان" [-O<=(([-O< |
|
#13
|
|||
|
|||
|
على فكره انا محصلشي معايا الموقف
ده اصلى ولا هيحصل عمره ما تغلط في اسمى علشان بتحبنى بجد واسمى قبل ما بتقولو بيكون في قلبها وبتفكر فيا اكتر ما بتفكر في نفسها يعنى ممكن تغلط مع اى حد وتقول اسمى ليهم بس مستحيل تقول اسم حد تانى ليا انا بقول كده علشان واثق فيها اكتر منى |
|
#14
|
|||
|
|||
|
سيدي يا سيدي
أموت أنا في الناس الوااااااااااثقه والله أنا هعمل بالظبط زي ما لمحه هتعمل وهقوله ليه بس كده يا تامر مش هينفع نتكلم ليه والنبي خليك صاحي معايا شويه يا تيمو يا حبيبي وهو أصلا يكون إسمو عتريس مرارته هتتفقع طبعا واللي هيعملوا معايا وز وز هطلعوا عليه بط بط |
|
#15
|
||||
|
||||
|
انا عن نفسي كنت في وقت ميحصل دة
كنت هارد عليها واقول لها طيب يانانسي هتصحي امتي وهي مسمهاش نانسي اصلا ههههههههههههههه
__________________
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] اعتذر عن قلة دخولي بسبب قبول فترة الامتحانات [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
|
#16
|
|||
|
|||
|
مرسي على ردودكم
|
|
#17
|
|||
|
|||
|
انا بقي هعديها واعمل انى ما سمعتش بس هاجى مره كده واعمل زى ما هيا عملت معايا
|
|
#18
|
|||
|
|||
|
انا مش هيحصل معاي الموقف ده قولو ليه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟
لأن انا كنت بحب وحد جارتنا بس في يوم قالولي انها توفت ومن بعدها وانا نفسيتي تعبانه ومحبتش وحده تاني غيرهاومش هحب وحده غيرها ابدا
__________________
غـــــامـــــض و ظـــــلامـــــي جـــــامـــــد
|
|
#19
|
|||
|
|||
|
تخيل لو انتا كدة يا معلم سهران وسرحان خالص مع عبد الحليم وزبده ثروت
يا جماعه المشكله مش انها قلت اسم غير اسمى المشكله انها قطعت عليا الفيلم
ههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههه
__________________
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
|
|
#20
|
|||
|
|||
|
اقتباس:
تصدق عندك حق باااااااااااااااااااااااا اارد والله انا لو مكانها مش هتصل بيك أساساً |
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| ..................., أدخل, لعمل, شهامتك, ورينى |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| أدخل وفق راسين فى الحلال | karmen | اللعـــب | 477 | 08-22-2010 07:27 AM |
| لكل من يبحث عن وظيفة .. أدخل من هنا >> | Sawsan Ahmad? | المنتدى العام | 0 | 05-16-2010 01:13 AM |
| لو انت مصرى على حق أدخل | البرنس الوحدانى | المنتدى العام | 9 | 09-12-2009 11:15 AM |
| عرفت أدخل الحمد لله | karmen | منتدى الترحيب والاهداءات | 12 | 06-15-2009 10:51 AM |
| لو سامعنى................أدخل | karmen | المنتدى العام | 28 | 06-13-2009 11:49 PM |