![]() |
|
#1
|
||||
|
||||
|
•[ انت وينـــــــــك ؟! ]•
NEW MMS . . . مدخل ~ ، يقول ا×›ـبك وطعناته بقلبي ماهي شويهـ ! •â—ڈ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() •â—ڈ \ { .. قبـل تـر×›ـل ؛؛ خـذ معـاعھ ' القلـب ، و اسمـع دعـاهـ : " سـامـ×›ـ الله عھل قلـبٍ نـوى لـي بـ الأذيّـهـ و سـامـ×›ـ الله عھل نفـسٍ نـوت لـي بـ الخطيّـهـ دام خلـي باعـني و أخطـى علـيَهـ عھيـف ما تخطـي علـي نفـوسٍ رديّـهـ ..! م ن ق و ل
__________________
رأيت الهَم في الدنيا كثير ... وأكثره يـكون مــن النساء فلا تأمن لأنثي قــط يوما ... ولوهبطت عليك من السماء ![]() |
|
#2
|
||||
|
||||
|
الله عليك
والله مواضيعك تجنن
__________________
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] I hate to love, I love to hate
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
شكرااا على هذا الموضوع الجامد
__________________
سلم عليه..روح قوله يا نسيني..غيبت ليه وبعدت عن عيني..احلف عليه يرجعلى من تانى فكر عينيه بالشوق وليالينا..خليه يسأل كده عليــنا...ده حرام يبعد وينسانيروح قوله تعبت خلاص يا هوا..ومنايا نعيش أيامنا سوا..ده أنا كل ما فيا بيتمناكمش قادر على الأيام بعديك..ولا عمري أكون أنا يوم غير بيك..ده أنا عايش بس عشان بهواك |
|
#4
|
||||
|
||||
|
مكور ليك ياغلاى وفى انتظر كل جديد
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
بجد رائع تسلم ايدك ننتظر كل ماهو جديد منك
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
تسلم ايدك يا معلم
|
![]() |
|
|