منتديات كيو ون q8-one  

العودة   منتديات كيو ون q8-one > ۝ المنتـدى الــعـــام ۝ > منتدي الفنون الادبيه

إضافة رد
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #1  
قديم 12-29-2009, 07:14 AM
bosbos love bosbos love غير متواجد حالياً
فريق تنشيط المنتدي
 
تاريخ التسجيل: Nov 2009
الدولة: مصر
المشاركات: 1,709
Sahm ليلة فراق شهدت عليها دموع القمر

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]





ليله فراق شهدت عليها دموع القمر




ليله فراق منمش فيها الليل وكان السهر




ليله ما كنت جنبه وفجأه راح




الليله اللى وعدنى فيها يكون افراح





ضحك عليا عشان يصبرنى






وكانت الليله دى اكبر ليله جراح


مش قادره اصدق دا اللى كان ليا




فجأه يروح من بين ايديا




بس دا قدر مكتوب عليا




فجأه وانا ماسكه ايديه




نزلت دمعه من عنيا




كانت دمعه الفراق




وقبل ما يروح بثوانى




بص عليا وباسمى نادانى




وعلى حبنا وعلى نفسى وصانى









نزلت دمعه من عنيا على دمعه خده



والدمعتين نزلوا لحد ما وصلوا قلبه



قالى سامحينى عشان مقدرتش اسعدك


بس فى الجنه صدقينى هسعدك وبوعدك



ولقيت السما بتنقط ميه


عرفت ان القمر بيبكى من حزنه واختفى ضيه



واوراق الشجر نزلت تغطيه


وانا شايفه كل دا وقلبى هيموت عليه



وفجأه


فارقت اديا ايديه



وغمضت عنيه



وانا عارفه خلاص انى مش هشوفها تانى



ورجعت وحدى فى الطريق تايهه وحيرانه




مش عارفه هروح لمين وبعده هعمل ايه وفضلت سهرانه




سهرت مع دموع القمر بتواسى حزنى




واوراق الشجر بتدفى قلبى








واه يا زمن مبتخلناش نفرح بحبنا ليه





اه يا زمن منك ليه القسوه دى عملنا فيك ايه




دا انا من بعد حبيبى ضايعه خلاص




انا من بعده مش هيفرق معايا الاحساس




انا من بعده مش عايزه اشوف الناس




هو دا الحب اللى طلعت بيه من الدنيا


والزمان استكتره عليا



وخده منى فى ثانيه
رد مع اقتباس
  #2  
قديم 12-29-2009, 07:20 AM
صاحب القلب الميت صاحب القلب الميت غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Nov 2009
الدولة: مصر
المشاركات: 1,367
افتراضي

تسلم ايدك يابوس بوس موضوع اكثر من رائع
__________________
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
رد مع اقتباس
  #3  
قديم 12-29-2009, 07:35 AM
bosbos love bosbos love غير متواجد حالياً
فريق تنشيط المنتدي
 
تاريخ التسجيل: Nov 2009
الدولة: مصر
المشاركات: 1,709
افتراضي

رد مع اقتباس
إضافة رد

الكلمات الدلالية (Tags)
أجلت, القمر, يمنع, شهية, عليها, فراق


تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
اكلات شهية في رمضان كتيكووتا سلة المحذوفات 1 09-02-2010 05:56 AM
مطعم الماجيك يرحب بكم ويتمنى لكم شهية طيبة دبدوباية الماكولات والمشروبات 106 04-11-2010 02:03 AM
هل دموع الحب اقوى!!!!!!!! ام دموع الفراق!!!!!!!!!1 bosbos love منتدي الفنون الادبيه 4 03-11-2010 07:56 AM
هل دموع الحب اقوى ام دموع الفراق؟ bosbos love منتدي الفنون الادبيه 5 01-30-2010 05:06 AM
لحظه فراق l0stl0ve منتدي الفنون الادبيه 5 03-01-2009 12:11 PM


الساعة الآن 05:03 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir