![]() |
|
#1
|
|||
|
|||
|
واحد رومانسي جدا باعت هديه لخطيبته
واحد رومانسى جداً باعت لخطيبته هدية
وكاتب لها ........ أحلى كلام رومانسى رومانسي جدا لأ وعاطفى كمان الهدية دى ليكي --- بس مش حباً فيكي دي علشان تعرفك إن في حد --- بيعبرك وبيسأل عليكي وهترديهالي غصب --- عنك وعن عنيكى معرفتنا مش لازم تدوم --- أحسن بسببك هبيع الهدوم الهدية دى يا كتكوته --- أنا جبتهالك ع النوته إنتى بالهدية دى سعيدة --- وأنا بقيت ع الحديدة بعد كدة هدايا مفيش --- هو الواحد قادر يعيش الهدية دى هتفكرك --- ان فى حد كلمك وعبّرِك الهدية دى عشانك --- لأنى خايف من لسانك الهدية دى من اللى شايل همك --- وف عيد ميلادى تحسى على دمك الهدية دى هتعرفك --- ان معرفتى تشرفك كل مناسبة بجيب هدية --- وبدعي يارب أرتاح م المصيبة دية هكتبهالك نقط وحروف --- كفاية هدايا عشان الظرووووف |
|
#2
|
||||
|
||||
|
ايه الحب الى بالعفيه ده
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
نعمل ايه بقى قوله هو الكلام ده
ميرسي على مرورك يا اسامه |
|
#4
|
|||
|
|||
|
ذوق ذوق ذوق بصراحه
بيعرف يحب
__________________
اللهم لك الحمد كما ينبغي لجلال وجهك وعظيم سلطانك |
|
#5
|
|||
|
|||
|
الهدية دى من اللى شايل همك --- وف عيد ميلادى تحسى على دمك
عنيه دمعك من كميه الحب والمشاعر الي كاتبه ربنا يوفقهم وطلع كل كلمه كاتبه يعطيك العافيه |
|
#6
|
||||
|
||||
|
هههههههه
حب ايه اللى انت جاى تقول عليه انت عارف قبلا منى الحب ايه ايه ياعم المشاعر دى كلها دانت خليت الناس تبكى من كتر الحزن عليك
__________________
![]() "... ظـ ل ـم الدنـ ي ـا..." "...الظـ ل ـم مالـــــي الدنـ ي ـا..." والعـدل مالوش مكــــان الـ ن ـاس كلهــــا خايـ ن ـة والانســان مبقاش إنســان ظـ ل ـم النــاس للـ ن ــاس عـــــدى حدوده خــلاص لابقـى فيه إخـــــــلاص "ولا بقـــــىفيه أمــــــان" [-O<=(([-O< |
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| لخطيبته, باظت, رومانسي, هديه, نادى |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| كنتى بتطبخى والطبخة باظت منك؟ الحل عندى | دبدوباية | الماكولات والمشروبات | 0 | 02-17-2010 12:16 AM |
| هل انت رومانسى ؟؟ | THE KING | عالم ادم | 4 | 02-15-2010 12:59 AM |
| لاعب رومنسي أحب أن يبعت لخطيبته رسالة فكتب لها .. أدخل وشوف | lost love | اضحك من قلبك | 0 | 01-25-2010 03:37 PM |
| صرخه مصريه(كل حاجه باظت خلاص) | karmen | المنتدى العام | 4 | 12-13-2009 12:49 AM |
| هل باعت جماهير الزمالك فريقها في اشد الحاجة إليه | هيمة فرج | صدى الملاعب العربيه والعالميه | 3 | 08-02-2008 10:38 AM |