منتديات كيو ون q8-one  

العودة   منتديات كيو ون q8-one > ۝ المنتـدى الــعـــام ۝ > اضحك من قلبك

إضافة رد
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #1  
قديم 08-02-2009, 11:40 AM
karmen karmen غير متواجد حالياً
مراقبه القسم العام
 
تاريخ التسجيل: Mar 2009
الدولة: دايخه في دنيا بايخه
المشاركات: 15,237
اضحك(الماجيك) شوية نكت.......يارب ميكونوش قدام ومكررين

محششين دخلوا متحف في مصر
شافوا مومياء مكتوب عليها
تاريخها


156 س ق م
(156 سنه قبل الميلاد)


فواحد فيهم سأل صاحبه ايه الرقم ده

قاله اصل اللى خبطه بالعربيه كان معلق رخصه جديده
...........................

قزم راح يفصل ثوب بعد ماخذ مقاساته قال للخياط امتى يخلص قاله الخياط خذ لفه وتعال

.......................
واحد على فراش الموت يقول لزوجته انا اذا مت تزوجي جارنا محمود قالت ليه قال هو مره باعني بضاعة وغشني فيها

.........................
مرة واحد مسطول مروح البيت وبقالو ساعة مش عارف يفتح الباب بصت مراته من البلكونة وبتقوله ارميلك المفتاح قالها لا المفتاح معاية ارميلى خرم الباب
..........................
مرة ندل ماشى مع واحد صاحبه قاله ارهنك على كام ان اللى ماشية مع الراجل هناك دى اسمها فوزية قاله وانت عرفت ازاى قاله اصلها مراتي
....................
عملوا جائزة مليون جنيه للي عنده 10 عيال، واحد عنده تسعة قال لمراته أنا كنت متجوز عليكى ومعايا ولد أروح أجيبه ونكمل العشرة ونكسب الجايزة، راح ولما رجع ملقاش العيال سأل مراته فين العيال قالتله كل عيل أبوه جه خده
........................
مرة واحد محشش لقى كنز فقال : كويس فاضل الخريطة
..........................
مرة واحد غبى بيدق مسمار فى الحيطه فوقع قال للمسمار تعالى مجاش قاله تانى تعالى مجاش فجاب شوية مسامير ورماهم عليه وقالهم هاتوووووووه
....................


مره واحد مسطول قابل واحد فبيقوله هى الساعة كام قاله خمسة وخمسة فرد عليه المسطول وقاله متعرفش تقول عشرة وخلاص
........................
مره واحده بتقول لجوزها ودينى المستشفى ماما هناك وعندها حالة تسمم قالها اكيد بلعت لسانها غلط
.........................
مره حماه أرادت اختبار ازواج بناتها فأخذت الاول وعملت نفسها اتزحلقت فى البحر فنزل وراها وانقذها فتانى يوم وجد عربية بيجو مكتوب عليها هدية من حماتك وفعلت نفس الشئ مع الثانى واحضر لها الاسعاف فثانى يوم وجد عربية بيجو مكتوب عليها هدية من حماتك أما الثالث فتركها تغرق ففى اليوم التالى وجد عربية مرسيدس مكتوب عليها هدية من حماك
.........................
مرة واحد بيقول لخطيبتة انا كلمتى زى الساعة فبصتله بغضب
قالها يعنى لابتقدم ولا بتاخر

........................
مره واحد هندى بيقول لواحد مصرى انتو ليه مش إحرق جثه وبعدين إدفن فالمصرى قاله إحنا إدفن جثة وبعدين ربنا إحرق
......................

مرة واحد كداااااااااب اوى جاله واحد صاحبه وقعد يقوله انا كان عندى امبارح ابو لهب وحنظله واتغدينا مع بعض فقاله انت كداب قاله وهكدب ليه ده احنا كلنا على الطرابيزه دى فصاحبه مشى من عنده
وكان هيتجنن مش مصدق
وهو ماشى لقى ابن الراجل اللى كان عنده قاله صحيح ان حنظله وابو لهب كانو مع باباك امبارح قاله بصراحة معرفش ياعمو بس انا امبارح لقيت موكب من كام ناقة كدة ومكتوب عليهم ملاكى قريش

........................
))))


التعديل الأخير تم بواسطة karmen ; 08-02-2009 الساعة 11:58 AM
رد مع اقتباس
  #2  
قديم 08-03-2009, 12:25 AM
هيمة فرج هيمة فرج غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Feb 2008
المشاركات: 4,186
افتراضي

هههههههههههههههههه

تسلمى يا كارمن

مشكورة على مجهودك
رد مع اقتباس
  #3  
قديم 08-03-2009, 06:11 AM
mahmodsalama mahmodsalama غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Jun 2008
الدولة: مص_____الغاليه_____جدا__
المشاركات: 1,255
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى mahmodsalama
افتراضي

شكرا يا كارمن جدا جدا جدا جدا جدا علي المجههههههوووود
__________________
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
رد مع اقتباس
  #4  
قديم 08-09-2009, 08:52 AM
karmen karmen غير متواجد حالياً
مراقبه القسم العام
 
تاريخ التسجيل: Mar 2009
الدولة: دايخه في دنيا بايخه
المشاركات: 15,237
افتراضي

ميرسى ليك يا هيمه عالمرور
رد مع اقتباس
  #5  
قديم 08-09-2009, 08:54 AM
karmen karmen غير متواجد حالياً
مراقبه القسم العام
 
تاريخ التسجيل: Mar 2009
الدولة: دايخه في دنيا بايخه
المشاركات: 15,237
افتراضي

ميرسى ليك يا محمود عالمرور
رد مع اقتباس
  #6  
قديم 08-09-2009, 11:15 AM
nada minnie nada minnie غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Jun 2008
الدولة: alex
المشاركات: 656
افتراضي

ههههههههههههههههه
بجد نكت تموت من الضحك ميرسى ليكى كارمن
__________________
وأنا نسيت اولانى
عشان انا انسى تانى
قلقان يا حبيبى ليه
ده انا ميجيش فى بالى انساك حتى فى خيالى
لو كان فيه بينا ايه
ماعاش ولا كان يا حبيبى اللى ينسينى
ده اللى ما بينك وبينى ايام وسنين كتير
معاك متخفش من الدنيا دى عليا
ده انت بالنسبه ليا الأول والأخير
لو مدخلتش حياتى كانت وقفت حياتى
ومكنتش عشتها
دى الأحلام اللى ليا كانوا بيضيعوا من ايديا
وجيت انت لحقتها
:x:x:x
رد مع اقتباس
  #7  
قديم 08-09-2009, 11:20 AM
karmen karmen غير متواجد حالياً
مراقبه القسم العام
 
تاريخ التسجيل: Mar 2009
الدولة: دايخه في دنيا بايخه
المشاركات: 15,237
افتراضي

لا يا نودى عاوزينك متموتيش من الضحك
ميرسى ليكى يا قمر عالمرور
رد مع اقتباس
  #8  
قديم 08-09-2009, 01:30 PM
الصورة الرمزية بلابل المتمرد
بلابل المتمرد بلابل المتمرد غير متواجد حالياً
ناس غالية عالينا
 
تاريخ التسجيل: May 2009
الدولة: اسطنها
المشاركات: 215
اضحك(الماجيك)

ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههه

غبى سمع ان فى مية واحد ماتو فى الحج

قال ربنا يستر

وميكنش فيهم مسلمين




__________________
لست مجبورا أن أفهم الآخرين من أنا، فمن يملك مؤهلات العقل والاحساس..

سـ أكون أمامه كـ الكتاب المفتوح وعليه أن يحسن الاستيعاب.

إذا طـَال بيٌ الغيـٌـابٌ فَاأذكـٌرُوا كـَلمـٌـاتٌي وٍُأصفحـٌـوٍا ليٌ زلآتـيٌ
نحن أناس لا نحب الغرور ..لكن الزمن سمح لنا بالتباهي ..لأننا ملوك ..
كلما أدبني الدهر أراني نقص عقلي وإذا ما ازددت علماً زادني علماً بجهلي
رد مع اقتباس
  #9  
قديم 08-11-2009, 04:02 AM
karmen karmen غير متواجد حالياً
مراقبه القسم العام
 
تاريخ التسجيل: Mar 2009
الدولة: دايخه في دنيا بايخه
المشاركات: 15,237
افتراضي

ههههههههههههههه
لا ده فى الضياع خااااااااااااااالص
ميرسى ليك يا ابراهيم عالمرور
رد مع اقتباس
  #10  
قديم 08-11-2009, 05:19 AM
الصورة الرمزية Silver
Silver Silver غير متواجد حالياً
*_* عـدو المرأة *_*
 
تاريخ التسجيل: Feb 2008
الدولة: مـــــــــ ام ـــــصــــ الدنيا ـــــر
المشاركات: 5,052
إرسال رسالة عبر MSN إلى Silver إرسال رسالة عبر Yahoo إلى Silver
افتراضي

هههههههههه

نكت جميلة اوى يا كارمن

:-bd :-bd :-bd
__________________
رأيت الهَم في الدنيا كثير ... وأكثره يـكون مــن النساء

فلا تأمن لأنثي قــط يوما ... ولوهبطت عليك من السماء

رد مع اقتباس
إضافة رد

الكلمات الدلالية (Tags)
ميكونوش, شوية, ومكررين, نكت.......يارب, قدام

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
شوية اسئله يارب تعجبكم amira abdo عالم ادم 6 11-26-2009 04:04 AM
قيام الليل قم وتقرب الى الله al3ashk منتدى نور الإيمان 3 10-04-2009 07:28 PM
بعد إذنكم !!هثبت شوية مواضيع وأحذف شوية مواضيع karmen المنتدى العام 7 07-19-2009 03:54 PM
شوية صور حلوين يارب تعجبكم :::همسات الروح::: الصـــور ومقاطع الفيديو 7 11-26-2008 07:01 AM
فوائد قيام الليل طبيا admin منتدى نور الإيمان 0 08-10-2008 12:34 AM


الساعة الآن 05:18 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir