منتديات كيو ون q8-one  

العودة   منتديات كيو ون q8-one > ۝ المنتـدى الــعـــام ۝ > منتدي الفنون الادبيه

إضافة رد
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #1  
قديم 03-03-2009, 09:42 AM
الصورة الرمزية radwan
radwan radwan غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Aug 2008
الدولة: مصر ام الدنيا
المشاركات: 1,682
هام (الماجيك) عايز موضوعك يبقى اجمل موضوع فى منتدى الفنون؟

امتى اعمل موضوع يبقى فى المنتدى اطول فترة ممكنه؟

انت ممكن تسأل نفسك

امتى ارد على موضوع ؟

أكيد لما الموضوع يكون عاجبنى
وامتى الموضوع يعجبنى؟

اكيد لما احس انه قدملى حاجة تفيدنى ولو بحاجة بسيطة جدا

انتوا معايا فى الكلام ده ولا ليكوا رأى تانى

طيب نيجى بقى للسؤال

ازاى يكون موضوعى احسن موضوع سواء كان قصيده او قصة قصيرة
او حتى زجل بالعامية

انا عن نفسى شايف ان فى حاجات مهمة لازم تتوفر فى الموضوع علشان يكون من اجمل مواضيع الاداب والفنون

اولا
لو انا عايز انقل قصيده والقصيده بالفصحى يبقى لازم اكتبها بالفصحى والتعليق عليها كمان يكون بالفصحى

ثانيا
لو هكتب حاجة من تأليفى يبقى لازم احطها فى قسم الابداعات الفنية

ثالثا

اظن ان الاداب لم تتضمن يوما الاغانى وكلماتها
بمعنى لو انا سمعت اغنية وشايف ان كلماتها هادفة ممكن اكتبها فى شكل كويس واحطها فى منتدى الشباب



رابعا وده الاهم

انا بكتب موضوع يعبر عن شخصى
يعنى لما اكتب قصيده من تأليفى او منقولة يبقى لازم اختار حاجة تناسب كل الاذواق او معظم الناس
يعنى احاول اجيب كلمات بسيطة تناسب كل الاعضاء

تماما زى الميكروباص ممكن السواق يشغل اغنيه شعبى ونلاقى نص الركاب مش عجباهم الاغاني دى

فهمتوا انا قصدى ايه؟


بتمنى لكل اعضاء الماجيك المميزين موضوعات مميزة مش موجوده غير فى الماجيك وبس
__________________
افضل 15 مشارك


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
رد مع اقتباس
إضافة رد

الكلمات الدلالية (Tags)
منتدى, موضوع, موضوعك, الفنون؟, اجمل, يبقى, عايز

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
موبايل لاجمل الاعضاء فى اجمل منتدى ابو هان دنيا الجوال 1 05-09-2010 01:49 AM
الوداع يا اجمل منتدى؟؟ بلابل منتدى الترحيب والاهداءات 13 09-26-2009 09:10 PM
لو عايز تسمع إسمع لو مش عايز متسمعشي!! karmen المنتدى العام 8 09-12-2009 01:04 PM
عايز يبقى ليك أصحاب كتير ؟؟ادخل هنا karmen المنتدى العام 2 07-20-2009 12:09 AM
ليه ميكونش في قسم للشعر داخل منتدى الفنون الأدبيه ؟؟ THE KING منتدي الشكاوى والاقتراحات 11 05-18-2009 02:57 AM


الساعة الآن 09:13 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir