![]() |
|
#1
|
|||
|
|||
|
ابتسم ... أنت في دولة عربية !!
عندما تمتلئ (المقاهي) بالشباب ... وتشكوا المساجد والمكتبات من الغياب.. ابتسم ...أنت في دولة عربية ![]() ابتسم ...أنت في دولة عربية ![]() ابتسم ...أنت في دولة عربية ![]() ابتسم ...أنت في دولة عربية ![]() عندما تقوم من النوم لتجد في هاتفك المحمول رسائل ليس لها أي معنى ... ابتسم ...أنت في دولة عربية ![]() عندما تكون هناك (خمسة عشرة) مجلة تهتم بـ (الشعر الشعبي) ولاتكون هناك مجلة واحدة أو (نشرة) تهتم بالأمور العلمية ... ابتسم ...أنت في دولةعربية ![]() عندما تذهب إلى تلك المنطقة في بلدك .. فلا تجد منهم من يتحدث العربية وتظن أنك تعديت الحدود حتى وصلت إلى (دكا)...لا تستغرب ... أنت في أسواق إحدى دول الخليج حيث كل البائعين أجانب ابتسم ...أنت في دولةعربية ![]() عندما (تضحك)عليك شركة الاتصالات في بلدك و(تشفط) كل اللي في جيوبك .. ابتسم ...أنت في دولة عربية ![]() عندما تقود (سيارتك الأمريكية) وتأكل (الهمبورجر) وتشرب (البيبسى) ثم تطالب بمقاطعة المنتجات الأمريكية ... ابتسم ...أنت في دولة عربية ![]() أن لا تحصل على الترقية في عملك إلا (بواسطة) ولا تجيب تقدير في الجامعة إلا (بواسطة) ولا تجد الوظيفة إلا (بواسطة) ولا تنتقل إلا (بواسطة) ولا تحصل على (حقوقك إلا بواسطة) . ابتسم ...أنت في دولة عربية ![]() عندما تدخل المنتديات و تتحدث مع (رجل يستعمل الإنترنت باسم (بنت)) ابتسم ...أنت في دولةعربية ![]() عندما تصل إلى هذا السطر ولا زلت مستمراً في القراءة فاعرف انك فاضي و ابتسم ...لأنك عايش في دولة عربية |
|
#2
|
|||
|
|||
|
ماهى دي ميزتنا
هههههههههههههههههه |
|
#3
|
|||
|
|||
|
فعلا حاجة تضحك وتزعل ف نفس الوقت
تسلم ع مجهودك ننتظر المزيد
__________________
أتعلمين أن القمر يغار منك والشمس حينما تراكى تذهب لتجعلك بنورك الساطع وجمالك الرائع أن تنيرى لنا حياتنا..... كنت أسير فى طريق مظلم لا أرى فيه الا الوحدة والكآبة والحرمان ولكن بعد فترة رأيت نورا من بعيد أعاد لى الأمل من جديد وشعرت أنى أملك كل شئ فى هذه الدنيا ولكن بعد فترة رأيت نورا من بعيد أعاد لى الأمل من جديد وشعرت أنى أملك كل شئ فى هذه الدنيا وترسمت على وجهى سعادة لم يرها أحد من قبل...... :x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x التعديل الأخير تم بواسطة Silver ; 01-31-2010 الساعة 07:33 AM |
|
#4
|
|||
|
|||
|
طب الواحد يضحك ولا يبكي الحمدلله
ميرسي الماجيك
__________________
افضل 15 مشارك [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] انا ليه ساكته عليه انا ليه سايباه يتقرب مني ضعيفه قصاد عنيه مع اني انا مش كده وده جنني كل اللي يقول عليه بقي حلو علي قلبي ليه سلمت خلاص باينلي يظهر ده اللي اسمه ايه انا طول الوقت مكسوفه اجي اتكلم بتغلبط ليه مخبيه اني ملهوفه مينفعش ارمي نفسي عليه بجد بجد مش عارفه ايه ده اللي انا فيه انا ليه بالي طويل وياه مش قادرة استني ثواني وعرفت سهر الليل وبقيت اسهراسمع ف اغاني من يومي مشغوله بيه ف نومي محلمش الا بيه سلمت خلاص باينلي يظهر ده اللي اسمه ايه انا طول الوقت مكسوفه اجي اتكلم بتغلبط ليه مخبيه اني ملهوفه مينفعش ارمي نفسي عليه بجد بجد مش عارفه ايه ده اللي انا فيه انا ليه ساكته عليه انا ليه سايباه يتقرب مني ضعيفه قصاد عنيه مع اني انا مش كده وده جنني كل اللي يقول عليه بقي حلو علي قلبي ليه سلمت خلاص باينلي يظهر ده اللي اسمه ايه :a (130)::a (130)::a (130)::a (130)::a (130)::a (130)::a (130)::a (130)::a (130)::a (130)::a (130)::a (130)::a (130)::a (130)::a (130): [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] التعديل الأخير تم بواسطة Silver ; 01-31-2010 الساعة 07:34 AM |
|
#5
|
|||
|
|||
|
يا ألف مليون خساره عالعرب عندما تقود (سيارتك الأمريكية) وتأكل (الهمبورجر) وتشرب (البيبسى) ثم تطالب بمقاطعة المنتجات الأمريكية ... ابتسم ...أنت في دولة عربية ![]() [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]و ابتسم ...لأنك عايش في دولة عربية ميرسي كتير ليك يا الماجيك عالموضوع الجميل ده لعله يوقظ بعض الأشخاص
التعديل الأخير تم بواسطة Silver ; 01-31-2010 الساعة 07:37 AM |
|
#6
|
|||
|
|||
|
موضوع قمه في الروعه يا الماجيك
وزي ما بيقولو "شر البلية ما يضحك " شكرا ليك يا الماجيك التعديل الأخير تم بواسطة Silver ; 01-31-2010 الساعة 07:38 AM |
|
#7
|
|||
|
|||
|
فعلا يا ستار شر البليه ما يضحك
وزى ما بتقول يا المااجيك الواسطه فى كل مكان مش فى مصر بس بس مصر كتير شويه ولو نهر النيل كله صلصه مش هيكفى الكوسه الى فى مصر يا ريت فعلا حالنا يتغير ومش كل الى بيقرا الموضوع يبقى فاضى الا اذا انت كنت فاضي وكتبت الموضوع كلنا بنستفيد من بعضنا التعديل الأخير تم بواسطة Silver ; 01-31-2010 الساعة 07:38 AM |
|
#8
|
||||
|
||||
|
عندما تدرس الابتدائي 6 سنوات .. والإعدادي 3 سنوات ومثلها المرحلة الثانوية .. وأربع سنين في الجامعة أو خمسة .. لتعمل بعدها في سوق الخضار ..
ابتسم ...أنت في دولة عربية ههههههههههه يريت على قد دول بس مشكور |
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| ابتسم, دولة, عربية |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| ابتسم ...أنت في دولة عربية | banota | سلة المحذوفات | 9 | 01-31-2010 07:31 AM |
| ابتسم مع فتاوى ظريفة | khaledabofaid | منتدى نور الإيمان | 10 | 11-07-2009 06:36 AM |
| ابتسم رغم قسوة موقفك..........!!!! | karmen | المنتدى العام | 14 | 08-30-2009 12:30 PM |
| غزوة دومة الجندل | GHOST | منتدى نور الإيمان | 4 | 06-30-2009 02:22 PM |
| ابتسم ودع الحياة تتألم | Elmjeck | المنتدى العام | 1 | 03-11-2008 05:04 AM |