![]() |
|
|||||||
| مشاهدة نتائج الإستطلاع: الموضوع جامد | |||
| نعم |
|
11 | 100.00% |
| لا |
|
0 | 0% |
| المصوتون: 11. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع | |||
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
#1
|
|||
|
|||
|
عاوزة رايكم
السلام عليكم ورحماته
وبركاته انا كنت عاوزة رايكم انا الحمد لله بعمل اكسسوارات فا كنت عاوزة اعمل دورة تدريبه لاكسسوارات من عقود واساور وخواتم وكنت عاوزة اعرف ياترى هتتفعل معايا ولا لا بس بجد اللى يهمها الموضوع تدخل وترد وانا هجاوب على كل ائلتكم ايه رايكم |
|
#2
|
||||
|
||||
|
والله بجد فكره رائعه ومميزه
وخدمه جديده لكل عضوات المنتدي وان شاء الله الكل يستفيد ولكى منى احلى تقيم واخلى تثبيت |
|
#3
|
||||
|
||||
|
موضوع تستحقي كل تقدير عليه
وان شاء الله كل عضوات المنتدي هتتفاعل معاكي |
|
#4
|
|||
|
|||
|
الاقتباس غير متاح حتى تصل إلى 10 مشاركات
كود:
بجد اشكرك على ردك وانا باذن الله نويا اتفعل مع المنتدى واقدمله كل ماهم جديد ان شاء الله بس انا عاوزة اعرف حاجه هوالمنتدى تم افتتاحه امتى وايه عدد اعضاءة والسلام عليكم ورحماته وبركاته |
|
#5
|
|||
|
|||
|
انا مشفتش تفاعل كبير بس يمكن عشان الموضوع لسه مبداش بس ان شاء الله انا واثقه فى الله
ان هو هيشد انتبهكم [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] بمشيئه الله نبدا اولا عشان نعمل اكسسوارات لازم نعرفالخامات والادوات الى هنستخدمها وبعد كده هوريكم تصميمات تعمله زيها وتبدعه فيها كمان وياريت لوحد عم التصميمات يخلينى اشوفها بالور وبعد كده استفسارتكم عن المنتجات وانا هجوبكم عليها ان شاء الله
اولا الدرس الاول الخامات والادوات التى يجب استخدامها :36_9_1: اولا الادوات هناك كماشات وبنس مختلفه الشكل والحجم وايضا الاستخدام 1. الكماشه [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] 2.كماشات لقطع وثنى الاسلاك [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] الاسلاك السميكه [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] والاسلاك الرفيعه [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] الصمغ قوى للصق الفصوص [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] وفى رد اخر نتابع باقى الادوات والخانات يارب الموضوع يعجبكم وبرده متنسوش الردود لان انا بجد تعبت فيه اوى وجزاكم الله خير |
|
#6
|
|||
|
|||
|
انا هنزل المشاركه اللى فاتت تانى وان شاء الله الصور تظهر وربنا يسهل
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
اخت الغزيز
مشكور على الموضوع وكمان مجهود مميز بس المعذره الروابط الى فى الموضوع لاتعمل ممكن تقولى انت عايز تعمل ايه وان شاء الله الاداره تتجواب معاك فى العمل |
|
#8
|
|||
|
|||
|
نكمل
اولا ادوات الكماشه ![]() كمشات لقطع وثنى الاسلاك ![]() الاسلاك السميكه ولثنى لاسلاك الرفيعه صمخ قوى للصق الفصوص ونتابع فى وقت اخر ويارب تكونوا تم الاستفاده من الموضوع |
|
#9
|
|||
|
|||
|
مشكور على الموضوع وكمان مجهود مميز
|
|
#10
|
|||
|
|||
|
انا اسفه يساجماعه على التاخير انهارده بالليل ان شاء الله هكمل الموضوع
استنونىىىىىىىىىىىىىىىىىىى ىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى ىىىىى
__________________
[SIGPIC][/SIGPIC]بحبكم فى الله |
![]() |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| قصيدة سيدنا حسان بن ثابت دفاعا عن عرض أم المؤمنين عائشة | admin | منتدى الصوتيات والمرئيات الإسلامية | 1 | 01-07-2012 01:31 AM |
| يلا ادخلوا وادونى رايكم | البرنس الوحدانى | عالم حواء | 11 | 05-26-2009 09:37 AM |
| ايه رايكم نخرب المنتدى ده؟ | prince of alex | المنتدى العام | 4 | 04-07-2009 11:29 PM |
| عايز رايكم | wushuman2020 | منتدي تطوير المواقع والمنتديات | 3 | 09-11-2008 04:41 AM |