![]() |
|
#1
|
|||
|
|||
|
ازيكو
جايبلكم النهاردة لعبة دمها خفيف شوية انا هحط اسم والعضو الى يجى بعدى يقول الاسم ده يقربله ايه يعنى يبقى بتاع مين من قرايبه مثلا او اصدقائه او اى حد يعرفه وبعد ما يقول يحط اسم اللى بعده .., وهكذا .. تمام , يلا نبدأ انا هقول احمد
__________________
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
![]() |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| الاسم ده يقربلك اييييييييييه؟؟؟؟ | manolly | اللعـــب | 162 | 10-02-2009 01:31 PM |
| تغير الاسم | قطرات الندى | منتدي الشكاوى والاقتراحات | 5 | 12-17-2008 05:32 AM |
| صفات البنات حسب حروف الاسم | yousef eldeep | عالم حواء | 0 | 08-18-2008 02:46 AM |