منتديات كيو ون q8-one  

العودة   منتديات كيو ون q8-one > ۝ الاسره والمجتمع والتعليم ۝ > عالم ادم

إضافة رد
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #1  
قديم 08-04-2008, 11:17 PM
hadeer hadeer غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Jun 2008
الدولة: مصر ام الدنيا
المشاركات: 122
افتراضي تخيل لو مفيش...................هتعمل ايه؟

تخيل الدنيا من غير بنات......تكون النتائج......شوارع فارغه......الشرطه مرتاحه......شركه الاتصالات خسرانه......خدمه رسايل مفيش......عطور مفيش......عيد الحب مافيش......شموع مفيش......سفر مفيش......والشباب كلهم مصيرهم الجنه


الست فى سن العشرين ككره القدم .....يجري وراها 22 لعيب ، الست فى سن 30 ككره السله .....يجري وراها 10 لعيبه ، الست فى سن 40 ككره البولينج .....يجري وراها 1 بس ، الست فى سن 50 ككره التنس ....كل واحد يرميها للتانى ، الست فى سن 60 ككره الجولف ..... على اقرب حفره وارمى



عريس عصبي يوم فرحه كتب في بطاقةالدعوة: الزفت اللي هايجي ميتأخرش...واللي مش جاي في ستين داهية ... والعيال الرذلين الصغيرين يتخمدوا فى البيت..... و اللي هاتجيب موبايل كاميرا هفقع لها عينيها الاتنين....وابقوا اطفحوا فيبيوتكم .. كفايه اللي دفعته للموكوسه العروسه.... اللي هتمد ايدها عالتورته هقطعهالها ..وابقى حلي في البيت ياختي انتى وهى .. منتو زي القطط تاكلوا وتنكروا .... الرقص ممنوع .. الضحك بصوت ومن غير صوت ممنوع...... وابقى عيل لو اتجوزت تانى



فائده الغش في الامتحان: اولا:يعمل الغش علي تقويه روح الصداقه والتعاون بين الطلبه _--- ثانيا : يتيح حسن الجوار --- ثالثا : تقدم للمراقب خدمه جليله الذي سينشغل بما تفعله بدلا من الاكتئاب والملل---رابعا : سينتهي الامر غالبا بسحب ورقه الا جابه وبالتالي تعود الي المنزل قبل زملائك --- خامسا : اذا كنت سعيد الحظ قد تحرم من دخول باقي الامتحانات وبالتالي ستتمكن من الاستمتاع بالاجازه الصيفيه مبكرا
رد مع اقتباس
  #2  
قديم 08-05-2008, 01:23 AM
هيمة فرج هيمة فرج غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Feb 2008
المشاركات: 4,186
افتراضي

هههههههههههههههههههههه
معقولة دا كلام

تقبلى تحياتى
رد مع اقتباس
  #3  
قديم 08-05-2008, 01:28 AM
hadeer hadeer غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Jun 2008
الدولة: مصر ام الدنيا
المشاركات: 122
افتراضي

مرسى هيمة على الرد

نورت يامان

تحياتى
__________________
[SIGPIC][/SIGPIC]
رد مع اقتباس
  #4  
قديم 08-07-2008, 03:07 AM
THE KING THE KING غير متواجد حالياً
مراقب
 
تاريخ التسجيل: Feb 2008
الدولة: اسكندريه
المشاركات: 4,738
إرسال رسالة عبر MSN إلى THE KING إرسال رسالة عبر Yahoo إلى THE KING
افتراضي

ههههههه

الله عليكى يا هدير

موضوع غايه فى الروعه

وابقى حلى في البيت ياختى انتى وهيا
رد مع اقتباس
  #5  
قديم 08-07-2008, 07:24 AM
hadeer hadeer غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Jun 2008
الدولة: مصر ام الدنيا
المشاركات: 122
افتراضي

مشكور كنج على مرورك

تقبل تحياتى
رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
تخيل إن معاك طاقية الإخفا وعيش بقى وقوللي هتعمل إيه؟ karmen اضحك من قلبك 11 03-28-2010 08:37 PM
حمامات مفيش بعد كدة دبدوباية ديكورات 8 03-27-2010 07:20 AM
تخيل........... وقوللى هتعمل ايه؟؟؟؟ karmen عالم ادم 10 08-13-2009 06:10 AM
تخيل ان دى جدتك كنت هتعمل ايه؟؟؟ hadeer اضحك من قلبك 22 04-08-2009 09:17 PM
اخطر مناطق سياحيه (تخيل لو انت هناك هتعمل ايه ) نسيم الروح الصـــور ومقاطع الفيديو 8 12-04-2008 12:46 AM


الساعة الآن 04:42 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir