![]() |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
لحظة فراق
مين يحسبها ومين يحاسبها مين يطمن لو يناسبها جاي الوقت ضروري نسيبها والخسران اللي يصدق انه كسبها لحظة فراق صعبة اللحظة وطولها سنين ماليه القلب وجع وأنين يكفي يا قلبي تبقي حزين عيش اللحظة عيشها حنين ![]()
__________________
life dont wait for anybody [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]love is just a big illusion No Love Without Pain So , Dont Try Love |
|
#2
|
||||
|
||||
|
كلامك جميل
ومواضيعك تمام
__________________
![]() ![]() ![]()
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
واضح انك مجروح فعلا
ولكن هناك موضوعات اكثر تشويقا من كلمات الفراق ولا ايه رأيك؟ مستنى اشوف جديدك |
|
#4
|
|||
|
|||
|
مشكور على الموضوع الرائع وتسلم اديك
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
دائماً تميل الى الحزن
اشعارك جميلة وياريت نشوف مشاركاتك ف باقى الاقسام سلمت يداك ... وبداية موفقة
__________________
رأيت الهَم في الدنيا كثير ... وأكثره يـكون مــن النساء فلا تأمن لأنثي قــط يوما ... ولوهبطت عليك من السماء ![]() |
|
#6
|
||||
|
||||
|
لحظة فرقنا عندما تتركنا
وتبخل علية بمواضيعك الرائعة بداية موفقة وفى انتظار كل ما هو جديد منك |
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| لحظه, فراق |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| فراق وذكريات | ahmed.dodo | منتدي الفنون الادبيه | 0 | 02-19-2010 12:45 AM |
| لحظه اثارة لن ينساها التاريخ | Captain_H | الرياضه الاخرى | 7 | 07-26-2009 12:35 AM |
| !!!!!!!!اه منك يا فراق..... تقتل على هواك !!!!!!!! | بلابل | المنتدى العام | 3 | 06-09-2009 02:55 AM |
| احزان وفراق...........فراق الاصدقاء | sha3lan | منتدي الفنون الادبيه | 3 | 05-04-2009 07:25 PM |
| لحظه تعال هل نويت تتركني | THE KING | عالم ادم | 11 | 04-08-2008 06:07 PM |