![]() |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
النت ............. اه نى
النت ...... اه نى النت لما .. ده لما لما .......... لما بيفصل بيبعدنى عن احبابى واصدقائى المأنتمين ههه بجد والله غصب عنى وانا مش كاتب اسم المووع علشان حاجه والله ........ بس علشان الفت الانتباه والف شكر ارجو لا زعل منى
__________________
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] التعديل الأخير تم بواسطة sha3lan ; 07-02-2008 الساعة 05:15 AM |
|
#2
|
||||
|
||||
|
شعلان أنت أحد أعمدة المنتدى
ومن الصعب أننا ننساك بس المهم أنك تخليك فاكرنا ونرجو المعذرة لنقل الموضوع إلى الصحبة والمناسبات ولاتنسى أنك لو كنت بعيد عن النظر بس قريب من القلب تقبل خالص تحياتى
__________________
رأيت الهَم في الدنيا كثير ... وأكثره يـكون مــن النساء فلا تأمن لأنثي قــط يوما ... ولوهبطت عليك من السماء ![]() |
|
#3
|
||||
|
||||
|
شكراااا على موضوعك
__________________
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] I hate to love, I love to hate
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
silver حبيبى انا بجد مش عارف اقولك ايه بس الى اقدر اقولو
انى متشكر ليك جدا على المرور والكلام الطيب الجميل الى اتكتب منك وبجد مش عارف اقولك ايه tafa >>> حبى الف الف شكر ليك يا مان
__________________
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
![]() |
|
|