![]() |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
السلام عليكم
جاء صديق عزيز يحمل لى وأريد ترحيب يكسر الدنيا ... يكسر الدنيا (مش يخلى رقبتى زى السمسمة) (ارفعوا راسى :36_9_2: ) الأخ العزيز القلب الطيب نورت منتداك وبيتك ..
__________________
الليل مملكة المتسولين .. والسكون طائر خرافى كالموت .. كالرخ الأسطورى .. شىء ما يجذب النوم عنى وشىء ما يجذب الليل إلى .. وفى قلب النهار ارى الكون ليل .. وفى عين الشمس أبحث عن القمر .. لحظات مضت .. ومضت فيها بريقها حتى قتلت أضواء العيون.. قد أشتريت بالا شىء.. الحياة ! لحظات مضت ولحظات أخرى وسأمضى ...
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
والله حبيبى شرف لينا ان يكون بينا رجل ذو قلب طيب:36_11_3:
فاهلا بيه فى المنتدي وان شاء الله يكون ليه شان فى المنتدي:36_11_20: ومرحبا بكل عضو جديد فى المنتدي والمنتدي يرتقى بتعاون الجميع وان شاء الله القلب الطيب يكون طيب مع الجميع:36_11_4: تحياتى |
|
#3
|
||||
|
||||
|
اقتباس:
:36_7_5::36_7_5:
__________________
رأيت الهَم في الدنيا كثير ... وأكثره يـكون مــن النساء فلا تأمن لأنثي قــط يوما ... ولوهبطت عليك من السماء ![]() |
|
#4
|
|||
|
|||
|
اهلا بيه وبيك فى المنتدى الجميل ده
وان شاء الله يبقى ليكوا يد فى تقدم المنتدى وربنا يوفقكوا |
|
#5
|
|||
|
|||
|
أهلاً وسهلاَ بك أخي الكريم ..
¨°o.O ( ..^القلب الطيب^.. ) O.o°¨ حللت أهلاً .. ووطئت سهلاً .. ياهلا بك بين اخوانك وأخواتك .. ان شاء الله تسمتع معــانا .. وتفيد وتستفيد معانـا .. وبانتظار مشاركاتـك وابداعاتـك .. ســعداء بتـواجـدك معانا .. وحيـاك الله خالد_K
__________________
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
شكرا لكل اللى رحبوا بيا
وشكرا لحبيبى مصطفى الف شكر للجميع |
|
#7
|
||||
|
||||
|
اهلا بالقلب الطيب فى منتداك
ويارب تسعدنا بمواضيعك لك خالص تحياتى ومرحبا بك مرة ثانية |
|
#8
|
|||
|
|||
|
اسم جميل القلب الطيب واتمنى ان تكون مشاركاته زى اسمه
|
|
#9
|
|||
|
|||
|
اهلا وسهلا باخونا الجميل تشرفنا بيك يارب تتفاعل معنا كلنا اخواتك هنا
|
![]() |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| حزن القلب | طائر الحب الحزين | منتدي الفنون الادبيه | 1 | 04-21-2010 01:41 AM |
| القلب هو القلب والقبر صندوق العمل ... ّ!! | prince of alex | منتدى نور الإيمان | 4 | 01-20-2010 06:24 PM |
| لن تلوث ...أيها القلب الطيب | ahmed.dodo | المنتدى العام | 1 | 01-05-2010 12:35 PM |
| عبد الله الطيب.. مرشد السودان لأشعار العرب | amralbob | منتدي الفنون الادبيه | 2 | 02-25-2009 09:09 PM |
| > القلب الطيب .. يصعب " تلويثه " .. | EL_MJEK | المنتدى العام | 1 | 03-12-2008 06:12 AM |