![]() |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
الراجل ب100ست بس ان جت الست......الراجل
المثل اللى بيقول الراجل ب100ست بس ان جت الست يغوووووووووووووور ![]() امتى ممكن تكون قاعد على القهوة مع الراجل وتعمل بنطة خسرنة وتسيبة علشان شوفت بنت اية يعنى حلوة وصاحبك رخم اية يعنى ريحتها حلوة وصاحبك عرقان اية يعنى جمالهايشدك ماهو صاحبك جنبك (نهار اسود حد يسيب واحدة زى السكر ويبص لواحد ربنا ............) لاطبعا الواحد لازم يقدر الراجل لانهم هما اللى هيساعدة بعض طيب عايزين حاجة بقة (اصل جت الست) |
|
#2
|
|||
|
|||
|
ماشي ياعم
فعلا الرجل بميت ست |
|
#3
|
||||
|
||||
|
ايه دا هو المسلسل هيتزاع دلوقتى ولاكمان شويه
__________________
![]() "... ظـ ل ـم الدنـ ي ـا..." "...الظـ ل ـم مالـــــي الدنـ ي ـا..." والعـدل مالوش مكــــان الـ ن ـاس كلهــــا خايـ ن ـة والانســان مبقاش إنســان ظـ ل ـم النــاس للـ ن ــاس عـــــدى حدوده خــلاص لابقـى فيه إخـــــــلاص "ولا بقـــــىفيه أمــــــان" [-O<=(([-O< |
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| الراحل, الست......الراجل, ب100ست |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| هو الراجل ده ذكي ولا غبي | احمدينيو | اضحك من قلبك | 4 | 03-01-2010 09:43 AM |
| الراجل دة نكتة جامدة جدا | دبدوباية | الصـــور ومقاطع الفيديو | 3 | 01-22-2010 05:47 AM |
| الراجل الخاين | radwan | سلة المحذوفات | 1 | 02-10-2009 01:11 PM |
| الراحل ايدى جاريرو"ذكريات جميله انتهت بحزن" | Captain_H | الرياضه الاخرى | 3 | 11-09-2008 06:51 AM |
| صور للنجم الراحل محمد عبد الوهاب نجم مصر والنادى الاهلى | admin | صدى الملاعب العربيه والعالميه | 2 | 03-13-2008 01:25 AM |