![]() |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
موضوعي يخ ـليك غــصــب ترد
الموضوع اللي موتني من الضح ـك .. شبااب سألو مصري ليه الشعب المصري بيح ـلف كتير ....!! قال : طب والله العظيم دي اشاعه , , قسما بالله ده افتراء,,،،!! عليه الطلاق بالتلاته دول نصابين وكداااابين .. !! أقسم بالله العظيم اني لرد على الموضوع ....!! هههههههههههههههههههه يالله انت دلوقتى ح ـلفت انك ترد على الموضوع... كل واحـــد وضميره ....!!! ح ـتى اللي مش مسجل يج ـب عليه انه يسجل ويرد على الموضوع دام انه ح ـلف ينفذ دينه ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههه تـع ــيــش وتـأكــل غــيـــرهـا :a (92)::a (92)::a (92)::a (92)::a (92):
__________________
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] التعديل الأخير تم بواسطة admin ; 06-19-2009 الساعة 06:47 AM |
|
#2
|
|||
|
|||
|
بس انا محلفتش ولا حاجه انى هرد يا مستر نيو
انت مقلتلناش احلفوا على حاجه عالعموم ادينى رديت برضو |
|
#3
|
|||
|
|||
|
تسلم بس الموضوع مكرر
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
ماشي يا عم.....ماشي
حلو والله تسلم
__________________
3 3 3 3 3 3 3 3 3 3أيلول lost love <:-P<:-P<:-P<:-P<:-P<:-P<:-P<:-P %-(%-(%-(%-(%-(%-(
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
ههههههههههههههههههههههههه ه
__________________
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] حبيبي انا قلبي واجعني انت عامل فيه انت ساحرني والا ايه ما كل الناس بتقدر تسنى تسنى طب انا مش قادر انساك ليه ارجعلي انا قلبي معاك مش قادر انسى هواك يا حبيبي يا احلى ملاك يا روح الروح |
|
#6
|
|||
|
|||
|
حلوة منك
شكرا لموضوعك تسلم ايديك |
|
#7
|
|||
|
|||
|
عشان حلفاني بس
ههههههههههههههههه تسلم ايدك
__________________
لا اله الا الله عدد ما كان وعدد ما يكون وعدد الحركات والسكون ـــــــــــــ اللهم سترك وعفوك ورضاك
التعديل الأخير تم بواسطة تقوى الروح ; 06-29-2009 الساعة 03:50 AM |
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| موضوعي, اتحداك, تقراء, عليه |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| موضوعي مغلق ليه؟؟؟ | MORO CHOCOLATE | منتدي الشكاوى والاقتراحات | 4 | 06-04-2009 08:48 AM |
| مين سرق موضوعي !!! | prince of alex | المنتدى العام | 9 | 04-24-2009 09:03 AM |
| (:اهداء مني لكل من يرد على موضوعي :) | prince of alex | عالم ادم | 9 | 04-22-2009 11:19 PM |
| اتحداك لو مضحكتش | البرنس الوحدانى | اضحك من قلبك | 3 | 04-14-2009 11:29 PM |
| اتحداك لو ماضحكتش | mas9220 | الصـــور ومقاطع الفيديو | 11 | 04-14-2009 11:22 PM |