![]() |
|
#1
|
|||
|
|||
|
شويه فوازير لو حلتها تبقى نكته ؟؟؟ ليه الفراعنة كانوعيال؟................. ليه القطر بيقف عالمحطة؟.............. الفراعنة كانو بيقولو ايه لبعض بعدالصلاة؟.............. ليه المترو مهم؟......................... ايه قمة الادب؟............. ايه قمة الاستغراب؟.......... ايه قمة الحيرة؟......... ايه قمة الدهشة؟............. ايه قمةالهدوء؟............... ايه قمة الهبل؟................... ايه قمةالغتاتة؟................ ليه القطر بيقف قدامالصيدلية؟............ :a (95): ليه النمر بيجري ورا العربية؟.............
__________________
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| تبقى, حلتها, شويه, فوازير, نكته |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| ماذا كان يحدث لمصر لو لم يأتها الفتح الإسلامي؟ | MAGIC7 | المنتدى العام | 2 | 07-23-2010 01:58 AM |
| فوازير محلوله........فوازير محلوله | karmen | المنتدى العام | 7 | 05-27-2009 01:26 AM |
| فوازير + اسئله ..... عايزين واحد مخه جااااااامد | sha3lan | اضحك من قلبك | 4 | 05-01-2009 04:44 AM |
| شويه فوازير لو حلتها تبقى نكته ؟؟؟ | وليد نعيم | سلة المحذوفات | 1 | 04-30-2009 12:10 PM |
| فوازير | golden man | اضحك من قلبك | 4 | 04-12-2009 08:48 PM |