![]() |
|
#1
|
||||
|
||||
|
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اقدم لكم تصميم تفاحة وارجو النقد عليه من حضراتكم الصورة ![]() خالص التحية |
|
#2
|
||||
|
||||
|
تسلم ايدك عبدو باشا
والوان جميله جدا ومتناسقه بس شكل التفاحه غريب شويه ده مجرد رائي |
|
#3
|
||||
|
||||
|
اقتباس:
وهي فعلا غريبة شوية عشان امريكاني :d تحياتي |
|
#4
|
|||
|
|||
|
اكيد الأمريكاني غير
واكيد تصميم عبد الرحمن غير بردو الصوره جميله جدا يا عبدو واتمنالك التوفيق يا عبد الرحمن وان شاء الله تكون من اهم المصممين فى العاااااااااااالم |
|
#5
|
||||
|
||||
|
اقتباس:
خالص مودتي |
|
#6
|
|||
|
|||
|
اكيد حلوه عشان انت الي منزلها بس ييا عبدو وتتسلم اديك
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
التصميم جميل ،،،
بس ايه لزمتها النقط البيضاء ع التفاحة وأظن لو كان مقطومة زى تصميم apple كان هيبقى ليها شكل أحسن ![]() وعلى فكرة أنا بحب التفاح جداً تسلم ايديك يا مصممنا المبدع :-bd :-bd :-bd
__________________
رأيت الهَم في الدنيا كثير ... وأكثره يـكون مــن النساء فلا تأمن لأنثي قــط يوما ... ولوهبطت عليك من السماء ![]() |
|
#8
|
||||
|
||||
|
أشكرك ياأستاذ عمرو على كلامك الطيب ومنور الموضوع
اقتباس:
بالنسبة للنقط هي بس عشان تزيد من جمال التفاحة عشان متكونش فاضية كدا وشكلها زي البلحة :"> وسعيد بتواجدك في الموضوع |
|
#9
|
||||
|
||||
|
تصميم رائع من مصمم اروح حقيقي
ربنا يوفقك وتبدعنا اكتر
__________________
![]() ![]() ![]()
|
|
#10
|
||||
|
||||
|
اشكرك على مرورك
|
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| (تصميم), امريكاني, تفاحة |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| طلب تصميم بنر | غير مسجل | قسم طلبات التصميم | 4 | 07-07-2010 06:46 PM |
| طلب تصميم هام جدا | Captain_H | قسم طلبات التصميم | 8 | 07-02-2010 02:44 AM |
| اغتنم الفرصة...عروسة مصرية تقفيل امريكانى الحق بسررررررعة!!! | manolly | المنتدى العام | 7 | 03-07-2010 06:55 AM |
| محمد محمود: نهلة رمضان «تفاحة فاسدة» ولن تعود مهما فعلت | THE KING | الرياضه الاخرى | 0 | 08-10-2008 07:56 PM |
| طلب تصميم بنر 445×60 | داعى الى الخير | قسم طلبات التصميم | 0 | 04-26-2008 01:11 PM |