منتديات كيو ون q8-one  

العودة   منتديات كيو ون q8-one > ۝ المنتـدى الــعـــام ۝ > اضحك من قلبك

 
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #1  
قديم 02-24-2008, 04:24 PM
Elmjeck Elmjeck غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Feb 2008
الدولة: عايش على منتدى الماجيك
المشاركات: 660
اضحك(الماجيك) عيز تموت على نفسك من الضحك ادخل هنا



1- بخيل اخذ ابنه الى السوبر ماركت، اخذ الولد بسكوت وشوكلاته قال يابابا
بحبه قال الاب بوسه ورجعه

2- انزلقت سيارة تاكسي على منحدر شديد فصاح السائق برعب: لا أستطيع
ايقاف السيارة فرد الراكب البخيل: أوقف العداد بسرعة

3- مرة واحد نذل راح عا المقابر وحط شريط الحياة حلوة

5- مجانين حط لهم الدكتور أغنيه ... قامو يرقصو الا واحد !! قال له
الدكتوور ليه مش بترقص قال اصل انا العروسة

6 - مرة ديك بيقول لفرخة تتجوزيني عرفي قلتلة ده بابا يدبحني
7- مهندس كمبيوتر، حلل دمه، طلعت فصيلته Hp
9- واحد بتاع فيديو جيم مات كتب علي قبره جيم أوفر

10- زرافة و فيل وأسد وفأر وثعلب وارنب ماشيين في الغابة ، وقعوا كلهم في حفرة إلا الزرافة ،قالولها :جيبي لنا حبل. قالتلهم :ما فيش. قالولها :إحنا جعانين عايزين ناكل .قالتلهم: ماعرفش أجيب لكم أكل. قالولها: والعمل؟ قالت لهم: كلوا أضعفكم ..... قام الفأر نط مفزوع وقال لهم : اللي حيقرب من الأسد حيعرف شغله

مرة حرامى دخل على واحد مسطول البيت قالو هات فلوسك و الا هقتل مراتك قام الرجل
قعد يضححححك...الحرامى قتل مراته وقاله هات الفلوس قبل ماقتل ابنك الرجل قعد يضححححك....الحرامى قتل ابنه و هكذا لغايه لما خلص عالعيله و بيقول للمسطول ايه يا عم مش عايز تدينى فلوسك ليه؟؟؟؟قاله اطلع من دول يا
ابرهيم يا نصر

واحد صعيدى بيهرش تحت باطة لقا كلبة والدة !!
واحد سكران كان بيعاكس وحدة وحشة اوي بالليل فكان بيقول لها يا وحشة يا وحشة راحت ملتفتة ليه وقالت له
يا سكران راح قايل لها طب أنا سكران حفوق بكرة .. وانتي ؟؟

محشش جابوه للقاضي قاله لو قلتلى 10 حاجات بتعملها من ساعة ما تصحى لغاية ما تنام وتكون تبدا بحرف الالف حسيبك؟ قاله المسطول: اجيبها واحرقها وافرطها والفها و اولعها واعمرها وامخمخ انسطل اطفيها انام


عملوا جائزة مليون جنيه للي عنده 10 عيال.واحد عنده تسعة قال لمراته أنا كنت
متجوز عليكى ومعايا ولد أروح أجيبه ونكمل العشرة ونكسب الجايزة.راح ولما رجع ملقاش العيال سأل مراته فين العيال قالتله كل عيل أبوه جه خده

__________________
متغيب للامتحانات


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]







BacK

8/4/2009
رد مع اقتباس
 


تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
صور فكاهية تموت من الضحك بلابل الصـــور ومقاطع الفيديو 13 05-18-2010 09:10 AM
طرق موت تموت من الضحك vindiesel سلة المحذوفات 1 01-02-2010 01:42 AM
صور للجيش الامريكي ادخل وموت على نفسك من الضحك al3ashk الصـــور ومقاطع الفيديو 2 10-08-2009 08:22 AM
عايز تموت على نفسك من الضحك ادخل هنا Elmjeck اضحك من قلبك 5 04-20-2009 07:07 AM
شويه نكت تموت من الضحك m5m5a اضحك من قلبك 11 04-20-2009 05:27 AM


الساعة الآن 10:42 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir