![]() |
|
#1
|
|||
|
|||
|
اللعبه سهله اوى
انك تقول اللي في قلبك لاى حد في بالك ومش شرط يكون في المنتدى ومش شرط تقولنا هوه مين وانا أبدأ واقول للي في بالي الله يحميك حبيبى ويخليك ليا |
|
#2
|
|||
|
|||
|
قشطة يا باشا لعبة جامدة انا اقول للى فى بالى يسيبنى فى حالى اغلط ماغلطش ملوش دعوة بية
__________________
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
لعبه حلوه اوى يا طائر
وانا هبدا وهقول اختى الغاليه وحشتينى جدا ومشتاقين لرؤياكى انتى وابنك وزوجك تحياتى لكم جميعا |
|
#4
|
|||
|
|||
|
تسلم الأيادى على الرد والله ياجماعه نورتواا |
|
#5
|
|||
|
|||
|
أنا ديماً المنتدى فى بالى وإزاى أعرف أطوره
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
اقول للى فى بالى
وحشتونى ونفسى اشوفكم
__________________
[ admin $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ lost love
|
|
#7
|
|||
|
|||
|
نايس توبيك
الله يسامحك
__________________
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
|
#8
|
||||
|
||||
|
انا بقول للى فبالى
انهم وحشونى اوى ونفسى يرجعوا زى الاول ونتجمع من تانى وهما الماجيكاويه
__________________
![]() "... ظـ ل ـم الدنـ ي ـا..." "...الظـ ل ـم مالـــــي الدنـ ي ـا..." والعـدل مالوش مكــــان الـ ن ـاس كلهــــا خايـ ن ـة والانســان مبقاش إنســان ظـ ل ـم النــاس للـ ن ــاس عـــــدى حدوده خــلاص لابقـى فيه إخـــــــلاص "ولا بقـــــىفيه أمــــــان" [-O<=(([-O< |
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| بالك, تقول, عاوز |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| خود بالك من هالرنة الغريبة العجيبة | ابو هان | دنيا الجوال | 0 | 03-28-2010 01:57 PM |
| سجل حضورك بكلمة تهديها للى فى بالك | el.sa7er | المنتدى العام | 18 | 01-18-2010 09:05 AM |
| اكتب اسم العضو الى فى بالك ( لعبة جميلة ) خش شوف | ahmed.dodo | اللعـــب | 4 | 01-16-2010 09:05 PM |
| ماجا على بالك تموت؟؟؟ | THE KING | منتدى نور الإيمان | 4 | 07-14-2009 05:36 AM |
| اروع صور الالمانى مايكل بالك | ahmedlion386 | الصـــور ومقاطع الفيديو | 7 | 05-30-2009 12:37 AM |