منتديات كيو ون q8-one  

العودة   منتديات كيو ون q8-one > ۝ المنتـدى الــعـــام ۝ > المنتدى العام

 
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #1  
قديم 05-20-2010, 06:14 AM
طائر الحب الحزين طائر الحب الحزين غير متواجد حالياً
موقوف
 
تاريخ التسجيل: Apr 2010
المشاركات: 285
الراجل ب100ست بس ان جت الست......الراجل

المثل اللى بيقول الراجل ب100ست بس ان جت الست يغوووووووووووووور



امتى ممكن تكون قاعد على القهوة مع الراجل وتعمل بنطة خسرنة وتسيبة علشان شوفت بنت



اية يعنى حلوة وصاحبك رخم
اية يعنى ريحتها حلوة وصاحبك عرقان
اية يعنى جمالهايشدك ماهو صاحبك جنبك (نهار اسود حد يسيب واحدة زى السكر ويبص لواحد ربنا ............)

لاطبعا الواحد لازم يقدر الراجل لانهم هما اللى هيساعدة بعض


طيب عايزين حاجة بقة (اصل جت الست)
رد مع اقتباس
 

الكلمات الدلالية (Tags)
الراحل, الست......الراجل, ب100ست


تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
هو الراجل ده ذكي ولا غبي احمدينيو اضحك من قلبك 4 03-01-2010 09:43 AM
الراجل دة نكتة جامدة جدا دبدوباية الصـــور ومقاطع الفيديو 3 01-22-2010 05:47 AM
الراجل الخاين radwan سلة المحذوفات 1 02-10-2009 01:11 PM
الراحل ايدى جاريرو"ذكريات جميله انتهت بحزن" Captain_H الرياضه الاخرى 3 11-09-2008 06:51 AM
صور للنجم الراحل محمد عبد الوهاب نجم مصر والنادى الاهلى admin صدى الملاعب العربيه والعالميه 2 03-13-2008 01:25 AM


الساعة الآن 08:15 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir