![]() |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
من تكونى ان تعذبينىواسامح ؟
من تكونى ان تخاصمنى واصالح ؟ انت واحدة بين الاف العيون لية اناارضا بعذابك من تكونى ياللى قلبك ماعرف طعم الهوى ماهوى ولا حب يوم ولاانكوى هل حياتى عندك وموتى سوى من يحس بلوعتى ووجدى ودموعى يدى حجم النارالتى تسكن ضلوعى صامد فى وجة مثلك والعيون من تكونى ان تحكمى فىمصيرى ولية اغير لاجل عينك خط سيرى اخضع لامرك عجب وانتى اسيرى تاركينىبين اوهامى وظنونى رغم كل هذا لكى انا ما اعلن خضوعى |
|
#2
|
||||
|
||||
|
ايه يا خوخة المواهب دي
ده انتى طلعتى شاعرة اهو وانا بقالى معاكى 100 سنة وماشوفتش الحاجات دى بس بلاش النكد ده الناس هنا مالهمش ذنب ههههههههههههههههههههههههه هههه موضوع تمام يا كوكا
__________________
![]() ![]() ![]()
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
ليه جو الحزن ده كله
اغلبية المواضيع بقت حزينة احنا عايزين قصيدة كده فيها فرح تسلمى يا خوخة
__________________
رأيت الهَم في الدنيا كثير ... وأكثره يـكون مــن النساء فلا تأمن لأنثي قــط يوما ... ولوهبطت عليك من السماء ![]() |
|
#4
|
|||
|
|||
|
مشكور يا خوخه وتسلم اديك على الموضوع الحلو
( وعادي بقى يا سلفر حزن ولا مش حزن المهم انو الموضوع حلو ههه) |
|
#5
|
||||
|
||||
|
جميل الكلام اتمنى اشوفلك مواضيع اجمل |
|
#6
|
|||
|
|||
|
زيدينا من مواهبك
جميييييييييييييييل تحياتى
__________________
أتعلمين أن القمر يغار منك والشمس حينما تراكى تذهب لتجعلك بنورك الساطع وجمالك الرائع أن تنيرى لنا حياتنا..... كنت أسير فى طريق مظلم لا أرى فيه الا الوحدة والكآبة والحرمان ولكن بعد فترة رأيت نورا من بعيد أعاد لى الأمل من جديد وشعرت أنى أملك كل شئ فى هذه الدنيا ولكن بعد فترة رأيت نورا من بعيد أعاد لى الأمل من جديد وشعرت أنى أملك كل شئ فى هذه الدنيا وترسمت على وجهى سعادة لم يرها أحد من قبل...... :x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x |
|
#7
|
||||
|
||||
|
من يحس بلوعتى ووجدى ودموعى
تسلم ايدك |
|
#8
|
|||
|
|||
|
لية اناارضا بعذابك من تكونى
ياللى قلبك ماعرف طعم الهوى ماهوى ولا حب يوم ولاانكوى هل حياتى عندك وموتى سوى ميرسي خوخه |
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| تكوني |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| لكى تكونى طباخة ماهرة | دبدوباية | الماكولات والمشروبات | 0 | 02-17-2010 01:25 AM |
| تريدين ان تكونى جميلة الجميلات و منظر متألق | مودى اليكس | عالم حواء | 1 | 01-16-2010 11:30 AM |
| من أجل أن تكوني مميزة ، يجب أن تكوني مختلفة | ELMAGIC MHE | عالم حواء | 2 | 12-19-2009 06:51 AM |
| أوعي تكوني باركنج أو تاكسي؟ | Silver | عالم حواء | 7 | 10-24-2009 04:29 AM |
| أيهما تفضلي أن تكوني ؟؟؟ | بلابل | عالم حواء | 22 | 08-13-2009 02:01 AM |