![]() |
|
#1
|
|||
|
|||
|
من تكونى ان تعذبينىواسامح ؟
من تكونى ان تخاصمنى واصالح ؟ انت واحدة بين الاف العيون لية اناارضا بعذابك من تكونى ياللى قلبك ماعرف طعم الهوى ماهوى ولا حب يوم ولاانكوى هل حياتى عندك وموتى سوى من يحس بلوعتى ووجدى ودموعى يدى حجم النارالتى تسكن ضلوعى صامد فى وجة مثلك والعيون من تكونى ان تحكمى فىمصيرى ولية اغير لاجل عينك خط سيرى اخضع لامرك عجب وانتى اسيرى تاركينىبين اوهامى وظنونى رغم كل هذا لكى انا ما اعلن خضوعى |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| تكوني |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| لكى تكونى طباخة ماهرة | دبدوباية | الماكولات والمشروبات | 0 | 02-17-2010 01:25 AM |
| تريدين ان تكونى جميلة الجميلات و منظر متألق | مودى اليكس | عالم حواء | 1 | 01-16-2010 11:30 AM |
| من أجل أن تكوني مميزة ، يجب أن تكوني مختلفة | ELMAGIC MHE | عالم حواء | 2 | 12-19-2009 06:51 AM |
| أوعي تكوني باركنج أو تاكسي؟ | Silver | عالم حواء | 7 | 10-24-2009 04:29 AM |
| أيهما تفضلي أن تكوني ؟؟؟ | بلابل | عالم حواء | 22 | 08-13-2009 02:01 AM |