منتديات كيو ون q8-one  

العودة   منتديات كيو ون q8-one > ۝ المنتـدى الــعـــام ۝ > اضحك من قلبك

 
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #1  
قديم 08-11-2009, 01:22 PM
karmen karmen غير متواجد حالياً
مراقبه القسم العام
 
تاريخ التسجيل: Mar 2009
الدولة: دايخه في دنيا بايخه
المشاركات: 15,237
افتراضي إمتحان السفاره المصريه لمن يريد أن يحصل على الجنسيه

صباح الفل حبايبي الأعزاء

يشترط لدخول الامتحان ان المتقدم يكون معاه كل أدواته اللازمة :

قلم رصاص أستيكة (تحسباً للأخطاء الكتيرة) - اثبات شخصيتك (تذكرة اوتوبيس مفتاح الشقة كارت تليفون مينا تل عملة مصرية - أي حاجة)

في حالة لو احتجت لورقة اجابة زيادة اطلب من المشرف مع مراعاة عدم كتابة اسمك عليها (ما هي مش فارقة هتنجح هتنجح)







السؤال الأول:اختار من بين الأقواس الكلام الصح:





1- حنان ترك اتحجبت يعني............ (لبست جزمة - لبست ساعة - لبست ايشارب)


2- اللي بنى هرم خوفو............ .(طلعت مصطفى - المقاولون العرب - مقاول أنفار - خوفو)


3- اللي بنى..بنى مصر كان في الأصل......(حلاق - نجار - تاجر مخدرات - صلاح - حلواني)


4- البرنامج اللي بيجي ع القناة الأولى كل يوم الساعة 7.00 صباحاً ومحدش بيتفرج عليه برنامج..صباح الخير ............ (يا ماما - يا بابا - يا خالو - يا ريس - يا مصر)


- بص في ورقتك يا حيواااان!



5 - مصر هى أمي نيلها جوا...........(عبي - بطني - رجلي - جيبي - دمي)


السؤال الثاني:أكمل الجمل الآتية بكلام م الآخر:


1- انتبه من فضلك السيارة ترجع إلى............ ......... ...


2- ماما زمنها............ ......


3- من خلال تجاربك السابقة...البامبرز استيك منه............ .


4- طلعت أدّب نزلت أدّب لقيت الدب بيأزز............


5- اسم والد اللاعب وائل جمعة الحاج............ ..

- و لو بتشجع أي فرقة من الفرق الأجنبية 'ريال مدريد ولا برشلونة ' مافيش دين أم جنسية





السؤال الثالث:ضع علامة صح أو علامة غلط أمام الكلام الجاي:


1- بابا فين؟؟ ..بابا هنا..قوله مين؟؟ قوله عمو ( )

اسأل بتوع الاغنيه هما ادرى


2- الشرطة دائما في خدمة الشعب ( )

ايوه احنا عندنا الشرطه مصحصحه كده انت مالك


3- أذان المغرب في رمضان بصوت 'طارق نور' ( )


- صح يا أهبل ، كل حاجة في رمضان بصوت طارق نور



4- شاي الجوهرة حتة سكرة ( )

طبعا ما هو شاى منه فيه


5- يحكم مصر النظام الملكي ( )
ايه يا مجنون هتودى نفسك فى داهيه
رد مع اقتباس
 

الكلمات الدلالية (Tags)
المصريه, الجنسيه, السفاره, يحصل, يريد, إمتحان


تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
انتخابات الرئاسه المصريه 2011!!!!!!!!! vindiesel المنتدى العام 4 02-01-2010 01:18 AM
هل ممكن تتخلى عن الجنسيه بتاعتك مقابل جنسيه اخرى ؟؟؟؟ ahmed.dodo المنتدى العام 1 01-05-2010 12:49 PM
لوجوهات الفرق المصريه admin صدى الملاعب العربيه والعالميه 3 01-05-2010 05:33 AM
الوسائل العمليه للتخلص من إدمان المشاهد الجنسيه karmen منتدى نور الإيمان 4 09-28-2009 01:27 PM
صور لذيدان الكوره المصريه admin صدى الملاعب العربيه والعالميه 5 04-24-2008 02:28 AM


الساعة الآن 06:15 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir