منتديات كيو ون q8-one  

العودة   منتديات كيو ون q8-one > ۝ المنتـدى الــعـــام ۝ > اضحك من قلبك

إضافة رد
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #1  
قديم 06-20-2009, 11:05 AM
Captain_H Captain_H غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Oct 2008
المشاركات: 462
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى Captain_H
مميز(الماجيك) شويه نكت عالماشى

بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم
دى مجموعه نكت اتمنى تعجبكم

***********************
مـرة اثـنين اغـبيـه , عندهـم حصانين ,

فكانوا عايزين يعلموهـم علـشان

ما يتلغبطـوش بينـهم ,

الاول قطع اذن حصـانه وراح قـال للتانـى :

فالتانـى قالـه : اااه يخرب بيتك انا بردة عملت كـده ,

فالاول راح فقـع عيـن حـصانـه , وراح قـال للتانـى ,

فالتـانـى قـال : اااه يخرب بيتك انا بردة عملت كــده ,

فالاول قالـه:انت حتصدعنـى فـى دماغـى؟

خدانت الحـصان الاسـودوانا الحصـان الابيــض .




************************************************** *****
واحـد غـبـى حط ايده فـى جردل ميـة نار

فحـس ان صباع من اصابعه ناقـص ,

فحـط راسـه فـى الجردل علشــان يدور عليــه .





************************************************** ******


عـاد نبيـل من المدرســة,وصـاح :

ماما حصـلت علـى عشـر درجـات ,

قـالت فـى سـرور , انت ممتاز ,

وحصـلت عليهـا فـى اى مادة ,

رد نبيل : 2 فـى الحسـاب ,

4 فـى الامـلاء ,

و 3 فــى العلــوم ,

ودرجــة واحدة فــى التاريــخ .


************************************************** ******


واحـدة بتقـول لزوجهـا : ياريتـنـى جريـدة
علشـان اكـون فـى ايدك كـل يـوم ,
قال لـها : ياريتك نتيـجة اغيـرك كـل ســنــة .




************************************************** ****
إذاعـة الـراديـو :
واللاعـب بيـشـوط بمـشط رجـله
يااااه بتيجـى فـى المقـص ,
صـبـى الحـلاق : إلحـق يا معلـم بيلعبـوا فـى العـدة


*************************

سألوا واحد بخيل طحن: تعمل ايه لو الدنيا برد؟
قال: أروح جنب الدفاية.
قالو ا له: ولو الدنيا بردت أكتر؟
قال:أقرب من الدفاية.
قالوا له: ولو بردت أكتر؟
قال: ألزق في الدفاية.
قالوا له: طب ولو نزل تلج؟
قال: أشغل الدفاية بقى وأمري لله .

******************************

واحد مسطول بيقول لصاحبه مش عارف يأ أخي
عود الكبريت ده ما بيولعش ليه؟
مع إنه لسه مولع من شوية.
******************************

واحد ندل اشتغل في المطافى
عبا حنفيات الحريق بنزين

*****************************
اتمنى النكت تكون حلوة
والسلام عليكم ورحمه الله وبركاته



رد مع اقتباس
  #2  
قديم 06-20-2009, 11:36 AM
karmen karmen غير متواجد حالياً
مراقبه القسم العام
 
تاريخ التسجيل: Mar 2009
الدولة: دايخه في دنيا بايخه
المشاركات: 15,237
افتراضي

عـاد نبيـل من المدرســة,وصـاح :

ماما حصـلت علـى عشـر درجـات ,

قـالت فـى سـرور , انت ممتاز ,

وحصـلت عليهـا فـى اى مادة ,

رد نبيل : 2 فـى الحسـاب ,

4 فـى الامـلاء ,

و 3 فــى العلــوم ,

ودرجــة واحدة فــى التاريــخ .



هههههههههههههههههههه
تسلم ايديك يا كابتن اتش
جامدين جدا
رد مع اقتباس
  #3  
قديم 06-20-2009, 12:04 PM
night_fox night_fox غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Mar 2008
المشاركات: 1,310
افتراضي

جمييييييييييييييل
بس لو ركزت شوية
هتلاقى الموضوع ده مكرر
__________________
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

Do You Fear
Death
رد مع اقتباس
  #4  
قديم 06-23-2009, 11:24 PM
الصورة الرمزية EzAt99
EzAt99 EzAt99 غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: May 2009
الدولة: habibti MASR
المشاركات: 1,218
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى EzAt99
افتراضي

ههههههههههههه
يخرب بيت عقلك
والله نكت جامدة
تسلم ايدك
__________________
3333333333
أيلول
lost love
<:-P<:-P<:-P<:-P<:-P<:-P<:-P<:-P
%-(%-(%-(%-(%-(%-(
رد مع اقتباس
إضافة رد

الكلمات الدلالية (Tags)
شويه, عالماشى


تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
صور عالماشى MAGIC7 اضحك من قلبك 3 07-28-2010 08:53 AM
زوجه زى العسل, بجد تجننننننننننننننن .... vindiesel سلة المحذوفات 2 09-13-2009 11:22 AM
زوجه مطيعه جدا karmen اضحك من قلبك 12 08-13-2009 03:20 PM
شويه صور نار admin الصـــور ومقاطع الفيديو 6 07-11-2009 08:26 AM
شويه صور تماموووز EL_MJEK الصـــور ومقاطع الفيديو 4 03-19-2008 10:24 AM


الساعة الآن 09:22 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir