![]() |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
السلام عليكم بعد السلام والتحيه الى جميع اعضاء المنتدي يعلن منتدي الماجيك عن حاجه الى مشرفين للاقسام فمن يرغب ياكتب اسمه والقسم الذي يريد الاشراف عليه ![]() مع تحيات اداره الموقع ![]() التعديل الأخير تم بواسطة Silver ; 08-13-2008 الساعة 03:40 AM |
|
#2
|
||||
|
||||
|
بسم الله الرحمن الرحيم اريد اشرف على منتدى البرامج ..... اوعدكم ان اكون قادر على المسؤليه وشكراااااا ![]() ________________________ شعلان ___________________ ![]() |
|
#3
|
||||
|
||||
|
اقتباس:
ان شاء الله اخى
لك ما طلبت ![]() ![]() ![]() |
|
#4
|
|||
|
|||
|
المنتدى ناقصو منتديات الشباب والبنات والحب .
اللى هيكون فى قسمين :- 1) الشباب والبنات . 2) مشاكل الحب . ومنتدى الشباب والبنات هيكون فيه قسمين :- 1) قسم الحياه الزوجيه . 2) قسم الحياه الزوجيه . ومستنى ارائكم . فى الموضوع ده . وياريت اكون مشرف على المنتدى ده كلو . |
|
#5
|
|||
|
|||
|
اريد الاشراف على قسم الاغانى
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
اخى العزيز اهلا بيك ولا يوجد قسم اغانى فى المنتدي الى جان انه تم الرد عليك فى الموضوع الاخر |
|
#7
|
|||
|
|||
|
بسم الله الرحمن الرحيم
اريد ان اكون مشرف عام على منتدى الألعاب والترفيه بدلا من الشباب . |
|
#8
|
|||
|
|||
|
يوجد مشرف على قسم الالعاب والترفيه
__________________
متغيب للامتحانات [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] BacK 8/4/2009
|
|
#9
|
|||
|
|||
|
فعلا فى مشرف بس مشرف فرعى على قسم واحد
|
|
#10
|
|||
|
|||
|
انا كنت عاوز ابقى مشرف عام او قسم الاسلاميات أو قسم البرامج والالعاب
|
![]() |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| مطلوب مشرفين للمنتدى الماجيك لكافه الاقسام رشح نفسك | admin | المنتدى العام | 22 | 09-01-2010 05:52 AM |
| نداء الى مشرفين الاقسام الاجلاء | admin | منتدي الإدارة | 11 | 06-22-2010 09:44 PM |
| مطلوب مشرفين على باقى الاقسام | admin | المنتدى العام | 56 | 03-05-2010 04:08 AM |
| قوانين مشرفين الماجيك (الموضوع متجدد) | admin | منتدي الإدارة | 5 | 08-12-2009 05:46 AM |
| ثغرة فى المنتدى تحولك من عضو الى مشرف, يلا الكل يدخل لتصبحوا مشرفين ...واخيرا عرفت اعملها | prince of alex | المنتدى العام | 2 | 06-01-2009 10:31 AM |