
11-28-2009, 08:09 AM
|
 |
TO BE OR NOT TO BE
|
|
تاريخ التسجيل: Feb 2008
الدولة: عايش على النت
المشاركات: 31,162
|
|
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة golden man
باشيمل ايه يا جدعان انتوا بتهزروا انا اخري اعمل سلطه او بيض
مكرونه بالباشيمل هو الى انا اعرفه
ان المكرونه بتتسلق وبعدين تندهن الصينيه ويوضع كميه من المكرونه وبعدين اللحم المفروم
وبعدين كميه كمان من المكرونه
وبعد كده الباشميل وتوضع فى الفرن لحد اما تستوى
وبالهنا والشفا وكل سنه وانتوا طيبين
|
ايه اعم صلق البيض ده
عايزين موضع شامل كامل
|