الموضوع: اللى مالكش فيه
عرض مشاركة واحدة
  #1  
قديم 11-28-2009, 12:51 AM
الصورة الرمزية admin
admin admin غير متواجد حالياً
TO BE OR NOT TO BE
 
تاريخ التسجيل: Feb 2008
الدولة: عايش على النت
المشاركات: 31,162
افتراضي اللى مالكش فيه

(اللى مالكش فيه)
مالكش دعوه بيه
مالك بيا خليك فى حالك
مش فايقالك عايز منى ايه
8-}8-}8-}8-}
يا سيدى عرفنا بتعرف عنى كل تفاصيل حياتى
يا سيدى برافو معايا ورايا وعارف خطواتى
بس نهايه كل ده ايه ماتقولى هتوصل بينا لايه
\/\/\/\/\/
اللى مالكش فيه
مالكش دعوه بيه
مالك بيا خليك فى حالك
مش فايقالك عايز منى ايه
X_XX_XX_XX_XX_X
بجد صارحنى وقول ريحنى ماوراكش غير فاضى
شوف حاجه اتلهى فيها ليه مقضيها فراغ للدرجه دى
ومركز ويايا كده ليه انسى اللى انت بتفكر فيه
[-X[-X[-X[-X
اللى مالكش فيه
مالكش دعوه بيه
مالك بيا خليك فى حالك
مش فايقالك عايز منى ايه
:-j:-j:-j:-j
عايز منى ايه؟
اللى مالكش فيه
مالكش دعوه بيه
عايز منى ايه؟)
<:-P<:-P<:-P<:-P
__________________
رد مع اقتباس