عرض مشاركة واحدة
  #4  
قديم 11-27-2009, 07:45 AM
الصورة الرمزية دبدوباية
دبدوباية دبدوباية غير متواجد حالياً
مشرفه منتدى الديكور
 
تاريخ التسجيل: Oct 2009
الدولة: عالمى الخاص
المشاركات: 2,368
افتراضي

اان بشكركم كلكم على المرور
وأنا فعلا ربنا وهبنى أكبر نعمة ف حياتى وهى أمى
ومعتقدش انى ممكن ألاقى أم زيها ف الدنيا بحالها
هى أمى
صاحبتى
أختى
وكل حياتى
ربنا يخليكى ليا يا أمى ويديكى الصحة والعافية ويطول ف عمرك
وينعم عليكى بحسن الخاتمة وصحبة النبى الحبيب ف الجنة
اللهم آمين
رد مع اقتباس