عرض مشاركة واحدة
  #7  
قديم 11-26-2009, 01:38 AM
golden man golden man غير متواجد حالياً
رئيس فريق التنشيط
 
تاريخ التسجيل: Mar 2009
الدولة: مصر
المشاركات: 5,278
افتراضي

انا بتكلم فى موضوع الشات هنتعرف على بعض اكتر بدل ما نعد نرفرش الصفحه كل شويه وكده وممكن لو بتكلم حد متلقيهوش
لكن لو فى الشات هنبقى عارفين مين موجود ومين لا وكمان هيبقى الكلام على طول ورايك برضه انه بيجيب وجع دماغ صح بس متهيالى ممكن نتحكم فيه
وقسم المراه والطفل كويس فكره كويسه يا ميرو
رد مع اقتباس