الموضوع
:
فوقو بقى
عرض مشاركة واحدة
#
9
11-24-2009, 08:34 AM
admin
TO BE OR NOT TO BE
تاريخ التسجيل: Feb 2008
الدولة: عايش على النت
المشاركات: 31,162
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karmen
لالالالالالالالالالالالال الالالالالالالالالالالالا
انت بتهزر
حجم الخط والألوان ايه
والله أنا اتعميت وصوابعي اتلوحت وأنا بعدل الحروف والكلمات
يعني مثلا تاريخ كات مكتوبه تاراخ
وخد من ده بالهبل
كله بقى على كده
عيب عليك ألوان ايه وبتاع ايه
ده انا بردو بتاعت الشغل الجامد
مش عارف
الكلام ده كله كان موجود
يمكن عموما انا قولت ليكى انا وانتى واحد
__________________
admin
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى admin
زيارة موقع admin المفضل
البحث عن كل مشاركات admin