الموضوع: فوقو بقى
عرض مشاركة واحدة
  #2  
قديم 11-24-2009, 08:34 AM
الصورة الرمزية admin
admin admin غير متواجد حالياً
TO BE OR NOT TO BE
 
تاريخ التسجيل: Feb 2008
الدولة: عايش على النت
المشاركات: 31,162
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karmen مشاهدة المشاركة
لالالالالالالالالالالالال الالالالالالالالالالالالا
انت بتهزر
حجم الخط والألوان ايه
والله أنا اتعميت وصوابعي اتلوحت وأنا بعدل الحروف والكلمات
يعني مثلا تاريخ كات مكتوبه تاراخ
وخد من ده بالهبل
كله بقى على كده
عيب عليك ألوان ايه وبتاع ايه
ده انا بردو بتاعت الشغل الجامد


مش عارف


الكلام ده كله كان موجود

يمكن عموما انا قولت ليكى انا وانتى واحد
__________________
رد مع اقتباس