عرض مشاركة واحدة
  #1  
قديم 11-24-2009, 07:38 AM
الصورة الرمزية admin
admin admin غير متواجد حالياً
TO BE OR NOT TO BE
 
تاريخ التسجيل: Feb 2008
الدولة: عايش على النت
المشاركات: 31,162
افتراضي اجدد رسايل العيييييد** كل سنه وانتوا طيبييييين **

اجدد رسايل العيييييد** كل سنه وانتوا طيبييييين **

جبتلكوا اجدد رسايل للعيد يارب تعجبكوا
وكل سنه وانتم طيبين


اسأل الله لك ثبات BMW وقوه المرسيدس وصبر 128 وراحه الباسات وهيبه JGUAR
زودك الله بكل الكماليات وادخلك الجنه اوتمتاتيكى وكل عام وانت على الزيرو



للكلمه ردود وللفرحه وجود
ولايام العيد وقت محدود
فلك منى تهنئه مالها حدود




عيد سعيد والله يرحم الخروف الفقيد
له الرحمه ولنا اللحمه
الفته على روحه



لا روتانا ولا الشاشه ولا احنا عيال بكاشه
احنا اول من قال كل سنه وانت طيب ياباشا



سمو الامير "........اسمك "الذى لم تلد الامه مثله
يهنئكم بالعيد من الان نظرا لانشغال موبايله لاحقا
بالرد على رسائل المعجبين حفظه الله واعانه
وجعله سببا فى اسعاد الاخرين " امييين "


__________________
رد مع اقتباس