اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amira abdo
مش غريبه ولا حاجه المترجمه وظيفه بجد ممتعه والماني ليه عشان انا قولت بحب الالماني جدا بجد انت لو درست الالماني هتحبه زي واكتر انت بس عشان متعرفوش فمستغرب بس بجد جرب تاخد حتي ولو كرسات وصدقني هيعجبك جدا
|
هو انا عارف الحاق على الى انا فيه
>:P>:P>:P
بس فكره ايه رئيك لو عندك قرصات او اى شئ عن ذلك تضعبه على الماجيك
:-?:-?:-?
او ممكن تعملى موضع تعليمى الالمانيه
:-bd:-bd:-bd
يعنى مثلا الكلمات الشائعه:>
اهلا بالانجليزى welcom
:x:x:x
وهكذا ولو فى قرصات على النت برضه اعمل مواضيع وضعهيا فيعا
محدش عارف ممكن نفتح قسم المانى وتمسكيه
:>:>:>